Web Analytics Made Easy - Statcounter

پيكرآیت الله هاشمی در حرم مطهر امام خميني(س) در جوار مرادش به خاك سپرده مي شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: برترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bartarinha.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «برترین ها» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۲۳۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت

پیکر شهید مرزبان "جلال اعتماد" پس از تشییع بر دوش مردم و مسئولان، در گلزار شهدای شهر دزج قروه به خاک سپرده شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قروه، پیکر شهید ستوان دوم "جلال اعتماد" مامور مرزبانی فراجا پیش‌ازظهر امروز با حضور پرشور و باشکوه مردم انقلابی و ولایتمدار، خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندهان انتظامی و مرزبانی استان کردستان و شماری از مسئولان شهرستان قروه تشییع شد.

پیکر شهید مرزبان با ادای احترام نظامی وارد جمعیت شد و استقبال‌کنندگان با نثار گل و دود اسپند از مدافع وطن به گرمی استقبال کردند.

مردم انقلابی و شهیدپرور قروه از مقابل ستاد فرماندهی انتظامی قروه تا میدان شهید قاسم سلیمانی این شهر، پیکر مطهر شهید مرزبان را بر روی دستان خود تشییع و به سمت زادگاهش در شهر دزج این شهرستان رهسپار کردند.

این مسیر به برکت خون شهدا امروز مملو از جمعیت مشتاقی بود که ساعتی قبل از موعد رسمی مراسم، از راه‌های دور و نزدیک؛ از مرکز استان گرفته تا شهر قروه آمدند تا یکی دیگر از فرزندان این شهرستان را تا خانه ابدی همراهی کنند.

پیکر شهید اعتماد پس از تشییع بر دوش مردم و مسئولان و اقامه نماز بر پیکر شهید، در گلزار شهدای دزج به خاک سپرده شد.

شهید اعتماد جانش را تقدیم مردم کرد

حجت‌الاسلام عابدین رستمی، امام جمعه شهرستان قروه در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و تبریک و تسلیت به خانواده این شهید والامقام و همه همرزمان و مدافعان امنیت اظهار داشت: شهید «جلال اعتماد» نماد ایستادگی و غیورمردی است که با شجاعت از مرزهای استان مرزبانی کرد و اجازه نداد بدخواهان به کشور نفوذ کنند.

وی با بیان اینکه شهید اعتماد جانش را در راه امنیت مردم و استان فدا کرد، گفت: استان کردستان سرزمین مجاهدت‌های خاموش و سرزمین شهدایی است که به گفته شهید بروجردی باید با وضو در این استان قدم برداشت. از ابتدای انقلاب اسلامی و زمانی‌که پیشمرگان مسلمان کُرد در برابر گروهک‌ها و نظام سطله ایستادند، بابِ شهادت در این استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

امام جمعه قروه با اشاره به اینکه امروز بعد از 45 سال همچنان خانواده‌ها و فرزندان این دیار برای حفظ امنیت کشور ایثار و جانفشانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: شهرستان قروه در 12 سال اخیر بیش از 45 شهید تقدیم نظام کرده است. کردستانی‌ها گرچه از ظلم و ستم دشمنان و ضدانقلاب زخم دیده اما کمر خم نکرده و همواره در مقابل همه توطئه‌ها و فشارهای بیگانگان ایستاده‌اند.

وی افزود: امروز مردم قروه و شهر دزج میزبان شهید گلگون کفن دیگری هستند که از دارایی و جان خود گذشت تا ما در امنیت به سر ببریم و خداوند نیز امروز اجر او را با شهادت داد.

رستمی با تأکید بر اینکه فرهنگ ایثار و شهادت همواره ادامه دارد، یادآور شد: دشمنان و گروهک‌های مزدور ضدانقلاب باید بدانند که آمریکا و اسراییل به عنوان سران آنان، به برکت خون شهدا و رشادت‌های جبهه مقاومت در حال نابودی هستند.

امام جمعه شهرستان قروه عنوان کرد: بابِ شهادت در میان نیروهای مسلح از جمله مرزبانی همچنان باز است و هر روز در گوشه و کنار ایران اسلامی نیروهای خدوم حافظ امنیت برای تأمین کشور و استان ایثار و جانفشانی می‌کنند.

به گزارش تسنیم؛ ستواندوم جلال اعتماد، شامگاه چهارشنبه 12 اردیبهشت ماه بر اثر درگیری با گروهک‌های معاند در مرز هه‌نگه ژال بانه، مجروح و صبح روز گذشته به درجه رفیع شهادت نائل آمد. از این شهید گرانقدر یک دختر 4 ساله به یادگار مانده است.

سند افتخار استان کردستان برای حفظ انقلاب تقدیم بیش از 5400 شهید است که از آن زمان تاکنون نیز صدها شهید دیگر از سپاه، انتظامی و مرزبانی تقدیم انقلاب شده که هر کدام اسطوره‌ای از جانفشانی در راه دفاع از وطن و امنیت کشو و استانمان هستند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بغض محسن هاشمی درباره خواب عجیبی که آیت‌الله هاشمی ۶ ماه قبل از فوت دید
  • پیکر شهید جلال اعتماد در زادگاهش قروه آرام گرفت
  • شهید گمنام در رفسنجان آرام گرفت
  • پایان فراق پس از ۳۸ سال/ شهید رنجنوش در همدان آرام رفت
  • تشییع پیکر شهید دفاع مقدس در اجتماع صادقیون در مشهدالرضا
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • ببینید | پاسخ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مورد ثروت افسانه‌ای
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت 
  • پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در مسجد جمکران آرام گرفت
  • تشییع پیکر شهید حجت‌الله یوسفیه در ورامین