Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینجانب شخصا از نزدیک شاهد مبارزات آیت الله هاشمی رفسنجانی علیه رژیم ستمشاهی بوده ام ، ملت وفادار به امام و رهبری در تجلیل از مقام ایشان در مراسم تشییع....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۲۷۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند

شهروز وفادار اظهار کرد: در تعطیلات عید نوروز هنگام بازگشت به خانه در منطقه علیرضاآباد روبروی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی پارس آباد در حال استراحت بودم که متوجه این کیف شدم و وقتی آن را باز کردم دیدم مقدار زیادی چک پول، دلار، دسته چک و طلا در آن وجود دارد.

وی افزود: با توجه به مدارک شناسایی صاحب مال با وی تماس گرفتم و از وی پرسیدم آیا چیزی گم کرده اید یا نه که اول گفتند چیزی گم نکردند. من گفتم اگر چیزی گم کردید با من تماس بگیرید بعد از چند دقیقه با من تماس گرفتند و گفتند کیفشان را گم کردند و در همین تماس هماهنگ کردیم و بعد از بررسی مشخصاتی که دادند، کیف را تحویلشان دادم.

این کشاورز پارس آبادی که با وجود اصرار صاحب مال مژدگانی از وی دریافت نکرده است، گفت: به گفته صاحب کیف، حدود ۳۰ میلیارد تومان مجموع ارزش ایران چک و دلار و طلای موجود در این کیف بوده است.

وفادار اضافه کرد: چند سال قبل همین اتفاق برای من در سرعین افتاد و یک خانواده تبریزی گردنبند مادربزرگمان را که دارای ارزش زیادی بود به ما تحویل دادند. این خاطره خوب همیشه در یاد و ذهن من بود و من هم فکر می‌کنم با بازگرداندن این کیف پول خاطره خوبی برای یکی از هموطنان رقم زدم.

وی در خصوص انگیزه خود از بازگرداندن این کیف گفت: اجاق ما مال حرام برنمی‌دارد. ما کشاورز هستیم و در همه عمر تلاش کردیم و زحمت کشیدیم و ضمن اینکه باد آورده را باد می برد.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • کشاورز پارس‌آبادی ۳۰ میلیارد تومان را به صاحبش برگرداند
  • (تصاویر) تشییع پیکر آیت الله ضیاءالدین نجفی تهرانی
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • حج تجلی وحدت و اقتدار امت اسلامی است
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • تصویری دیده نشده از ۱۶ سالگی آیت‌الله هاشمی در کنار دوستانش
  • آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی خطاب به سردار رادان: «طرح نور» را با قدرت ادامه دهید
  • مشارکت مردم در اقتصاد باید به خوبی تبیین و هدایت شود
  • عکسی از مادر سیدحسن خمینی در مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام /دختر امام هم آمد