Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-01@18:39:09 GMT

کلاه‌گیس خوب؛ کلاه‌گیس بد

تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۳۳۰۷۷۸

بیش از نیمی از مراجع عظام، استفاده از کلاه‌گیس را به شرط زینتی‌نبودن بدون اشکال می‌دانند. فیلم «کاناپه» ساخته کیانوش عیاری از جشنواره فیلم فجر کنار گذاشته شد. این خبر....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۳۰۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از دیدار تراکتور استقلال اظهار کرد: بازی سخت و جان‌داری بود و می‌دانستیم که بازی سنگینی است. باد روی عملکرد ما در نیمه اول در دفع توپ‌ها و پاس‌ها تاثیر داشت و خیلی شدید بود. در نیمه اول باید گل می‌زدیم و کار تمام می‌کردیم.

سرمربی استقلال تاکید کرد:  در این طور مواقع باید با کمترین موقعیت، بازی را تمام کنید. از موقعیت‌ها استفاده نکردیم و دقت ما در پاس‌های آخر خوب نبود. با توجه به اینکه می‌دانستیم باید هجومی‌تر بازی کنیم ولی تعویض‌های تراکتور و کیفیت بازیکنانش شرایط بازی را عوض کرد. بازیکنان تراکتور از روی نیمکت گرفته تا داخل زمین خیلی تاثیرگذار هستند.

نکونام افزود: تراکتور پر مهره است و از طرفی تیم ما نتوانست کارش را انجام دهد. موقعی که چند بازیکن ما خسته شوند باید تعویض کنیم و رسیدن به موفقیت سخت می‌شود. ابتدا و وسط فصل، هم و غم ما جذب بازیکن بود. این بازیکنان را باید طلا گرفت. بازیکنان ما شاهکار کردند.

وی ادامه داد: شما بازیکنان رده‌های امید و بزرگسالان ما را ببینید؛ بقیه تیم‌ها را هم ببینید. حداقل چهار تیم برتر و حتی برخی تیم‌هایی که پایین‌تر از ما هستند، به مراتب بیشتر از ما بازیکن دارند. این تیم ماست که تاکنون توانسته صدرنشین باشد و روی کارش تمرکز کند.

سرمربی استقلال خاطر نشان کرد: اینکه چه تیمی قهرمان شود هفته آخر مشخص می شود امروز وظیفه خود را انجام دادند و سرشان باید بالا باشد. هم هواداران هم بازیکنان باید سرشان بالا باشد. آنهایی که باید سرشان پایین باشد مردم می دانند چه کسانی هستند. شرایطی که در این ماه ها ما داشتیم خیلی سخت بود. امسال یامگا را از دست دادم، مهدی پور و سیلوا را از دست دادم. در مورد سید حسین حسینی سعی می کنم چیزی نگویم. به نظرم رقابت بین دانیال اسماعیلی فر و حسینی بود که فشار بود که ما هم محروم شویم. آرمین سهرابیان هم از دست دادم و سعی کردم بهترین نفرات تیمم را استفاده کنم. امروز با سه بازیکن زیر 23 سال شدیم 20 نفر. کدام تیم این شرایط را دارد به من هم بگویید تا بدانم. امیدوارم شرایط خوبی در آینده اتفاق بیفتد. باید با همین نفرات ادامه دهیم. امروز می خواهم به خالد آبادی تبریک بگویم. خالدآبادی خیلی پخته عمل کرد. گلر فوق العاده ای است هر موقع تمرین کرده حاشیه نداشته است. درست است که سید حسین حسینی گلر تیم ملی است و برای ما بازی می کند اما خالدآبادی امروز فوق العاده بود و آینده درخشانی دارد و برای تیم ملی بتواند بازی کند.

نکونام در مورد داوری حیدری هم گفت: به نظرم او امروز خوب قضاوت کرد و در همه صحنه ها حضور داشت ولی این نیست که بد داوری کرد اما دو سه تا صحنه که تراکتور را در فشار بود می توانست خطا بگیرد. در کل قضاوتش خوب بود. این صحنه هایی که می گویم بازیکن ها متوجه می شوند چه می گویم.

سرمربی استقلال در خصوص اینکه از نتیجه بازی رضایت دارد و آیا بازیکنانت واقعا در حد تیم ملی هستند که طلا بگیرید؟ گفت: ما جانشینی به جای دایی داشتیم؟ نه. امیدوارم قوانین فوتبال ما تغییر کند و بازیکنان جوان آسیب نبینند. شرایط خوب نیست. همچنیندر مورد نتیجه بازی گفتم می دانستیم چه می خواهیم اما بازی سخت و جاندار بود اما توان ما همین قدر بود و توان رقابت با تیم های مدعی رانداشتیم. امسال بچه های من خوب کا رکردند و تمرکز ما برای دو بازی داخل خانه است و هر چه قسمت باشد و خدا بخواهد همان می شود.

او درباره موقعیت‌های کم تعداد استقلال در این بازی گفت: تراکتور تیم کوچکی نیست و نیمکت خوبی دارد و این طور نبود که سوار بازی باشیم و ۱۰-۱۵ موقعیت داشته باشیم. آن ها ما را کنترل کردند و به خاطر عدم خلاقیت در فوتبال مان بود.

او درباره مالیکیت جدید استقلال گفت: دیروز هم صحبت کردم، اتفاق خوبی برای آینده استقلال بود. استقلال به چیزی که حقش بود، رسید و این چیزی است که همیشه نگرانش بودیم.

سرمربی استقلال ادامه داد: تراکتور، سپاهان و پرسپولیس چرا تیم‌های خوبی هستند. ما از سه تایشان کمتر هستیم. سقف را رعایت کردیم و گریه‌مان در آمد. سرمان کلاه رفت و یامگا و مهدی‌پور را از دست دادیم. من باید چه کار کنم؟ تیم‌های دیگر بازیکنان «تاپ» را نگه می‌دارند. پرسپولیس چند فصل، یک سرمربی داشت و شاکله تیمش را حفط کرد.

نکونام گفت: بازیکنان خوب تیم ما جدا شدند و دوباره همین اتفاق برای استقلال می‌افتد. عارف آقاسی را به خاطر ۲ میلیارد نگرفتیم. صحبت من کاملا فوتبالی است و تمرکزمان روی بازی هاست که بتوانیم موفق شویم.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نکونام: سر کسانی باید پایین باشد که مردم آنها را می‌شناسند/ سقف را رعایت کردیم و گریه مان درآمد، سرمان کلاه رفت
  • داداش کلاه یادت نره 
  • چرا هیچ دستگاه نظارتی به داد مستاجران نمی‌رسد | اختیار آینده زندگی ما دست صاحبخانه هاست! | مستاجران به ناچار اجازه می‌دهند بر سرشان کلاه برود
  • رونمایی فراری از کلاه ایمنی ویژه گرندپری میامی + عکس