Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@19:59:29 GMT

ادای احترام نفتی‌ها با بازوبند مشکی

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۳۸۸۴۱۷

هفته شانزدهم لیگ برتر در حالی برگزار خواهد شد که طبق تصمیم سازمان لیگ بازی های این هفته با یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت آیت الله هاشمی رفسنجانی آغاز....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۸۸۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است

به گزارش جماران؛ علی مطهری نماینده سابق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنایت‌های ادامه رژیم صهیونسیتی علیه مردم فلسطین و غزه، به فارس گفته است: جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در بیمارستان شفا جنایت خیلی بزرگی بوده و باید دنیای اسلام و مجامع بین‌المللی را تکان دهد.

وی در ادامه، گفت: اما متأسفانه می‌بینیم هیچ حرکتی صورت نمی‌گیرد و فقط در این بین، کشور یمن تحرکاتی انجام می‌دهد؛ کشورهای جهان و مجامع حقوق بشری سکوت کرده‌اند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی، افزود: مصر و اردن که هم‌مرز با فلسطین هستند نیز فقط نظاره‌گر هستند، البته که از مجامع بین‌المللی انتظاری نیست، چراکه دست‌نشانده آمریکا و صهیونیست‌ها هستند، اما کشورهای اسلامی باید اقدامی انجام دهند.

مطهری تصریح کرد: متأسفانه اکثر کشورهای اسلامی این موضوع غزه را فراموش کردند و در ایران هم که همه‌مان در این ایام درگیر نوروز هستیم و به‌طور کلی همه موضوع غزه را فراموش کردند و به نظرم به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم.

وی ادامه داد: جبران این جنایت‌های غیر انسانی جبران خون بیش از ۲۰۰ هزار شهید و مجروح و مفقود و افراد زیر آوار امکان‌پذیر نیست و تنها راه جبران آن نابودی رژیم صهیونیستی است.

 

هادی سروش: سخن آقای مطهری که گفته اند «بخاطر غزه نباید عید داشته باشیم» قابل قبول نیست

در همین خصوص، حجت الاسلام و المسلمین هادی سروش استاد حوزه در کانال تلگرامی خود نوشت: این سخن دوست محترم جناب دکتر مطهری قابل قبول نیست که گفته اند: "بخاطر غزه نباید عید داشته باشیم"! 

دفاع از مردم مظلوم غزه مسئولیت انسانی و اسلامی ماست، اما گرامی داشتن عید نوروز که یکی از رسومات نیکوی ما ایرانیان است باید در جای خود محفوظ بماند .

 احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر به عنوان زمامدار مصر است.

اجازه دهید به این بهانه، مطلبی را متذکر شوم؛ 

حمله به نوروز، تنقیص آن و یا کمرنگ کردن آن در طول این سالهای بعد از انقلاب بصورت جدی تری دیده شده و همین امسال هم یک فرد بی هویتِ رسانه ای؛ نوروز را مورد حمله قرار داد!

وخلاصه کلام؛ اگر نبود پیام های نوروزی رهبری و مرجعیت بزرگ شیعه در طول آن ده سال بعد از انقلاب، با اینکه همواره کشور درگیر جنگ وترور بود، امروز نوروز با چالش های بزرگی از سوی متحجران مواجه بود! مواجه ای از سنخ مبارزه با ورزش، موسیقی ، فیلم و شطرنج و ..

خدا روح مرحوم آیت الله العظمی بروجردی را با انبیاء و اولیاء محشور فرماید که درعید نوروز مانند اعیاد مهم دینی، در منزل جلوس داشت و ملاقات داشت و از قرار مسموع عیدی هم میداد.

دیگر خبرها

  • تلاش حاج‌صفی برای پس گرفتن بازوبند تیم ملی
  • آینده بشریت به روابط چین و آمریکا بستگی دارد
  • انتقاد تند از علی مطهری، سرلیست «صدای ملت» | مردم ادای شادی درمی‌آورند | نوروز ایرانی تعطیل بردار نیست | به دنبال تبدیل عید به عزایید؟
  • تیم ملی آرژانتین یک کاپیتان جدید دارد (عکس)
  • بحث در مورد نداشتن عید نوروز به خاطر جنگ غزه/ علی مطهری: به خاطر ظلمی که به مردم غزه شده ما اصلا نباید عید می‌داشتیم/ هادی سروش: حرف آقای مطهری قابل قبول نیست؛ احترام به رسومات از سفارشات امیرالمومنین به مالک اشتر است
  • بوگاتی شیرون سوپر اسپرت؛ مشکی باشه، هیولا باشه! (عکس)
  • ادای دین یک برنامه تلویزیونی به شهدای حادثه تروریستی کرمان
  • سردار به طارمی: بازوبند مال تو!
  • ادای احترام اعضای شورای امنیت به قربانیان حمله در مسکو
  • احترام نظامی سروش رفیعی در تولد ۳۴ سالگی