Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال ۱۲۰- نگاهی به عملکرد درخشان ادن آزارد به بهانه ت -----------------------------------------------------------------------------....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۳۹۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در مصاف با ملوان ۱۰ نفره بازی کرده است. - اخبار ورزشی -

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره برتری یک بر صفر پرسپولیس برابر ملوان اظهار داشت: گرفتن سه امتیاز مهم بود، ولی پرسپولیس در نیمه دوم شرایط خوبی نداشت. انتظار داشتیم تعویض‌های خوبی صورت بگیرد که این اتفاق رخ نداد و در واقع تعویض‌های پرسپولیس نتوانست فشار ملوان را روی دروازه این تیم کم کند. پرسپولیس در نیمه دوم 10 نفره بازی کرد، چون یکی از بازیکنان واقعاً عملکرد خوبی نداشت و البته من دوست ندارم اسمی از آن بازیکن بیاورم.

وی با اشاره به عملکرد مثبت اوسمار لوس ویرا در پرسپولیس خاطر نشان کرد: قطعاً این مربی نتایج خوبی با پرسپولیس گرفته، ولی مسئله مهم دیگر، شکل بازی تیم است. الان پرسپولیس در حساس‌ترین شرایط قرار دارد و اگر قرار باشد نیمه دوم بازی با ملوان دوباره تکرار شود، بدون شک کار پرسپولیس برای قهرمان شدن سخت خواهد شد. پرسپولیس نباید در بازی‌های آینده غفلت و اشتباهی داشته باشد.

پاسخ پرسپولیس به استقلال: مصونیت توهین را از کجا آورده‌اید؟

 

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که برای قهرمانی در لیگ برتر، شانس پرسپولیس بیشتر است یا استقلال، تأکید کرد: به نظر من شانس هر دو تیم برابر است و تیمی قهرمان خواهد شد که در بازی‌های آینده کمترین اشتباه و بیشترین تمرکز را داشته باشد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به مصاحبه‌های برخی از بازیکنان و اعضای کادر فنی استقلال علیه پرسپولیس گفت: بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس نباید به مصاحبه‌های استقلالی‌ها توجه کنند. آنها سبک و شیوه خودشان را دارند، ولی پرسپولیس فقط باید روی بازی‌های خودش تمرکز و بهترین نتایج را کسب کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس / فریبا: شانس قهرمانی استقلال بیشتر است
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس
  • اختلاف دو نفر به استقلال لطمه زد | نکونام خوب می داند از دست دادن امتیاز یعنی خداحافظی با صدر جدول
  • تمجید پیشکسوت استقلال از عملکرد پرسپولیس/ فریبا: تنها ضعف ما، اختلاف نکونام و خطیر است
  • به بهانه سالروز تولد محمدعلی بهمنی | شاعر شنیدنی است
  • ممنوعیت حضور زنان در استادیوم به بهانه جیمی‌جامپ یک دختر؟
  • سروش رفیعی: به دور از حواشی و بهانه‌جویی برای موفقیت تلاش می‌کنیم + عکس
  • شوخی کاماوینگا با بلینگام به بهانه یک عکس جالب
  • درخشان: پرسپولیس مقابل ملوان ۱۰ نفره بازی کرد!
  • به بهانه بزرگداشت عطار نیشابوری؛ بزرگ‌ترین معلم عرفان فارسی