Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «کیهان»
2024-05-05@21:53:16 GMT

بانوی ایتالیایی در حرم امام رضا(ع) مسلمان شد

تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۴۰۴۰۴۵

بانوی روان‌شناس اهل کشور ایتالیا که به اتفاق همسرش برای نخستین‌بار به حرم امام رضا(ع) وارد شده بود، با گفتن شهادتین؛ مسلمان شد و مذهب شیعه را برگزید..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت kayhan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «کیهان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۰۴۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی

به گزارش "ورزش سه"، درخشش اوسیمن در ترکیب ناپولی در چند فصل اخیر و نقش مهمی که این بازیکن در قهرمانی تیمش در رقابت‌های فصل گذشته سری آ ایفا کرد باعث شده است که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی به دنبال به خدمت گرفتن او باشند.

این بازیکن نیجریه‌ای پیش از این به مدیران ناپولی اعلام کرده بود که قصد دارد در پایان فصل این باشگاه را ترک کند و برای این موضوع با آنها به توافق رسیده بود و به همین منظور بند فسخی به ارزش ۱۲۰ میلیون یورو در قرارداد او گنجانده شده است.

بسیاری از رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده بودند که پاری سن ژرمن مشتری اصلی این ستاره ناپولی است و قصد دارد او را جانشین کیلیان امباپه کند اما حالا جانلوکا دی مارتزیو از خریدار جدید او پرده برداشته است که می‌تواند معادلات را تغییر دهد.

این خبرنگار ایتالیایی مدعی شده است که مدیران چلسی آماده هستند تا پیشنهادی جذاب را به ناپولی ارائه کنند که شامل لوکاکو و 90 میلیون یورو یا یک بازیکن جوان برای جذب اوسیمن است و شاید این پیشنهاد مورد قبول مدیران ناپولی قرار بگیرد.

لوکاکو در حال حاضر به‌صورت قرضی در رم توپ می‌زند اما قراردادش در پایان فصل به انتها می‌رسد و مدیران این باشگاه شرایط مالی لازم برای دائمی کردن قرارداد او را ندارند.

دیگر خبرها

  • روزنامه ایتالیایی: ناتو در جنگ اوکراین برای خود دو خط قرمز مشخص کرده است
  • سرنوشت پاریس و دورتموند در دست داور ایتالیایی
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • آغاز مذاکرات: معاوضه رقیب سردار با ستاره ناپولی
  • خاتمی: دشمن برای کشور مشکل اقتصادی ایجاد کرده است/ دشمن می خواهد حیا و عفت بانوی ایرانی را نابود کند
  • شهر کریمه اهل بیت(ع) سوگوار صادق آل محمد(ص) شد
  • میکا ریچاردز و گزارش فوتبال به سبک ایتالیایی ها و واکنش دل پیرو (زیرنویس فارسی)
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین بازتاب نامه‌‌های مقام معظم رهبری است
  • دفاع دانشجویان غیر مسلمان از مردم مظلوم فلسطین و غزه بازتاب نامه‌های مقام معظم رهبری است
  • شعار فارسی ایتالیایی‌ها: مرگ بر اسرائیل!