Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@12:20:37 GMT

نشریه دیپلمات: پاکستان، بی طرفی و ائتلاف عربستان

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۴۰۷۸۹۹

اسلام آباد - ایرنا - به دنبال اخبار اخیر مبنی بر احتمال پیوستن فرمانده سابق ارتش پاکستان به ائتلاف خودساخته عربستان به عنوان فرمانده این ائتلاف، نشریه بین المللی دیپلمات....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۰۷۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان

هیئت اجرایی صندوق بین‌المللی پول کمک ۱.۱ میلیارد دلاری به پاکستان را که بخش نهایی از توافق ۳ میلیارد دلاری اسلام‌آباد با این وام‌دهنده در سال گذشته بود، تصویب کرد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از نشنال نیوز، هیئت اجرایی صندوق بین‌المللی پول روز دوشنبه کمک 1.1 میلیارد دلاری به پاکستان را که بخش نهایی از توافق 3 میلیارد دلاری اسلام‌آباد با این وام‌دهنده در سال گذشته بود، تصویب کرد.

پاکستان وام سال گذشته صندوق بین المللی پول را تضمین کرد تا بتواند از پرداخت بدهی خود جلوگیری کند.

برای کمک به تضمین این توافق، پاکستان موافقت کرد که مالیات ها را افزایش دهد و نرخ های بهره خود را برای مقابله با تورم به شدت افزایش دهد.

افزایش نگرانی‌های اقتصادی در پاکستان به دنبال تنش‌های اخیر

آنتوانت سایه، معاون مدیر عامل و رئیس هیئت اجرایی صندوق بین‌المللی پول، طی اظهاراتی تأکید کرد که اقتصاد پاکستان شاهد رشد اندکی بوده و فشارهای خارجی کاهش یافته است. و اگرچه هنوز نرخ تورم بالاست ولی شروع به کاهش کرده است.

وی افزود: با توجه به چالش‌های مهم پیش رو، این کشور باید از این ثبات که به سختی به دست آمده است، استفاده کند... و با سیاست‌های کلان اقتصادی صحیح و اصلاحات ساختاری رشد قوی‌تر، فراگیرتر و پایدارتر ایجاد کند.

بر اساس این گزارش، پاکستان از زمان عضویت در صندوق بین المللی پول در سال 1950 بیش از 20 کمک مالی از این صندوق دریافت کرده است.

مصوبه روز دوشنبه در حالی منتشر می شود که بنا به گزارش ها، اسلام آباد به دنبال دریافت وام 6 میلیارد دلاری از صندوق بین المللی پول است، اما محمد اورنگ زیب، وزیر دارایی پاکستان گفت احتمالا جزئیات نهایی این وام در ماه آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک ۱.۱ میلیارد دلاری صندوق بین المللی پول به پاکستان
  • دیپلمات صهیونیست: دنیا تغییر کرده است/ باید مشخص کنیم در کدام سمت هستیم
  • پنه لوپه کروز بازیگر مشهور ۵۰ ساله راز جوانی‌اش را فاش کرد
  • جای خالی آقای حرف حساب
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه «فقه و فقاهت» منتشر شد
  • عربستان برای حمایت از اسرائیل ائتلاف عربی تشکیل می‌دهد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • فراخوان مقالات دوفصلنامه فقه و فقاهت منتشر شد
  • سلین دیون در مورد بیماری عصبی نادر خود می‌گوید / از لحاظ اخلاقی زندگی کردن روز به روز سخت‌تر می‌شود!
  • هشدار نشریه اقتصادی درباره رکود تورمی در آمریکا