Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-03-28@12:07:52 GMT

گسترش فراخوان فورد برای ایربگ های تاکاتا

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۴۱۵۱۸۳

پدال نیوز- فورد موتور برای حدود ۸۱۶ هزار خودرو در راستای تعویض ایربگهای معیوب ساخت تاکاتا فراخوان خواهد داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۱۵۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد

یکصدوهشتادوهفتمین فراخوان پژوهشی با عنوان «کیت تشخیص مبتنی بر نانوذرات نقره و کربن دات‌های سنتزشده با پروتئین‌های گیاهی برای ارزیابی کیفیت مواد غذایی» با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و به سفارش یک شرکت دانش‌بنیان منتشر شد.

به گزارش ایسنا، اطمینان از سلامت مواد غذایی، یکی از دغدغه‌های اصلی برای تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان است. به منظور سنجش کیفیت مواد غذایی، پارامترهایی همچون تقلب، وجود افزودنی‌های غیرمجاز و فساد ناشی از رشد باکتری‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. امروزه به طور عمده از روش‌های وزن‌سنجی، حجم‌سنجی و دستگاهی برای ارزیابی کیفیت مواد غذایی استفاده می‌شود که هزینه بالا یا زمان طولانی برای انجام ارزیابی‌ها، پژوهشگران را بر آن داشته تا روش‌هایی جایگزین را ارائه دهند.

هدف این طرح پژوهشی، توسعه یک کیت تشخیص بر پایه آرایه حسگر از نوع رنگ‌سنجی به جهت تشخیص ترکیبات فرار مواد غذایی پروتئینی گوشتی است. از گروه مجری انتظار می‌رود در گام اول، کتابخانه‌ای از ترکیبات فرار ناشی از مواد غذایی مدنظر را تهیه کرده و بر اساس آن، آرایه حسگر بر پایه نانوذرات نقره و کربن دات‌های سنتز شده را در قالب یک کیت قابل حمل ارائه دهد.

در گام دوم، گروه پژوهشی باید اپلیکیشنی را طراحی کند تا تغییرات رنگی آرایه حسگر را با کمک ابزار پردازش تصویر، تجزیه و تحلیل کرده و داده‌های به دست آمده را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی با داده‌های موجود در کتابخانه مقایسه و در نهایت، نتیجه کیفیت‌سنجی ماده غذایی را ارائه کند. کیت تشخیصی ارائه‌شده باید ارزان، کوچک، با قابلیت گزینش‌پذیری بالای ۹۵ درصد، دارای امکان اندازه‌گیری آنالیت‌ها در بخار نمونه در حد ppb و سرعت پاسخ زیر ۱۰ دقیقه به فاکتورهای ذکر شده باشد. 

شرکت در این فراخوان پژوهشی و ارائه پروپوزال در قالب انفرادی، گروهی، شرکتی و سازمانی مجاز است. پروپوزالی که بیشترین تناسب را با الزام‌های این نیاز پژوهشی داشته باشد، انتخاب و به عنوان مجری به شرکت دانش‌بنیان معرفی خواهد شد.

به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، گروه‌های پژوهشی تا روز سه‌شنبه، ۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳ فرصت دارند پروپوزال‌های خود را در قالب Word از طریق سامانه غزال صندوق نوآوری و شکوفایی به نشانی ghazal.inif.ir ارسال کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فراخوان برای اعتصاب‌های جدید در آلمان
  • وقت عکاسی با فورد جی تی
  • ترس دشمن از گسترش انقلاب اسلامی
  • فراخوان جشنواره «شعر توحیدی» منتشر شد
  • منبع ایمان همه مسلمانان قرآن است
  • جزئیات فراخوان طراحی کیت ارزیابی کیفیت مواد غذایی اعلام شد
  • وعده وزیر فرهنگ برای گسترش پوشش عفیفانه و مقابله با ناهنجاری‌ها
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • «طنزپهلو» فراخوان داد
  • وزیر نتانیاهو استعفا کرد