Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «استخدامی»
2024-05-07@17:25:38 GMT

استخدام شرکت دانش بنیان پترو کیمیا ویژن

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۴۲۴۶۵۷

شرکت دانش بنیان پترو کیمیا ویژن در قزوین جهت تکمیل کادر تحقیق و توسعه خود به یک نفر با سابقه در زمینه نفت و پتروشیمی جهت همکاری دعوت به عمل....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: استخدامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.estekhdami.org دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «استخدامی» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۲۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس۲۰۲۴، امروز ۱۸ اردیبهشت‌ماه در پارک فناوری پردیس، آغاز به کار کرد. 

در ابتدای مراسم افتتاحیه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ سجاد عباسی فشمی، دبیر نمایشگاه اینوتکس۲۰۲۴، جزئیاتی درباره برگزاری این نمایشگاه ارائه کرد و گفت: این رویداد با برگزاری نمایشگاه صنایع خلاق و نرم معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست‌جمهوری، مصادف شده است. 

فشمی در ادامه به ابعاد بین‌المللی نمایشگاه اینوتکس و بازخورد‌هایی که در دنیا دریافت شده است گفت: امسال در نمایشگاه اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت در قالب غرفه‌دار و شرکت‌کننده هستیم. 

وی تاکید کرد: امسال در بخش بین‌الملل نمایشگاه اینوتکس میزبان آن دسته از کشور‌هایی هستیم که در اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور تاثیرگذاری بیشتری دارند. 

فشمی، به رویداد‌های مختلفی که نمایشگاه اینوتکس درحال برگزاری است اشاره کرد و گفت: در ۴ روز برگزاری نمایشگاه، حدود ۴۰ رویداد و کارگاه تجاری‌سازی و آموزشی با اهداف آموزشی در فضای اکوسیستم فناوری ایران درحال برگزاری است. 

وی افزود: در رویداد‌های گوناگونی که توسط متخصصان برگزیده در این نمایشگاه برگزار می‌شود، موضوعاتی مانند چالش‌های عمومی کسب و کار‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان، آینده‌نگاری و آینده‌پژوهی فضا‌های فناورانه کشور بررسی خواهند شد. 

دبیر سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس به برگزاری جلسات ریورس‌پیچ در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: در جلسات ریورس‌پیچ این رویداد، شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی و خارجی، به گفت‌وگو و طرح نیاز‌های فناورانه خود می‌پردازند و درواقع دستاورد‌های خود را مبادله می‌کنند. 

فشمی در پایان از برگزاری رویداد «المپیک فناوری» در محل پارک فناوری پردیس، خبر داد و گفت: در اواخر مهرماه امسال، شاهد برگزاری رویداد المپیک فناوری با هدف حضور فناوران و شرکت‌های خلاق کشور خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ده فراخوان جذب سرمایه‌گذاری در جشنواره شیخ بهایی اعلام می‌شود
  • اینوتکس سیزدهم میزبان ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اینوتکس میزبان بیش از ۴۰۰ شرکت دانش‌بنیان
  • اعظمی: ریل‌گذاری مجلس شرکت‌های دانش‌بنیان را در بخش کشاورزی فعال کرده است
  • فعال شدن شرکت‌های دانش بنیان در حوزه کشاورزی
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • تولید زیردریایی هدایت‌پذیر از راه دور توسط دانش‌بنیان‌ها
  • تولید داروی بیماران اس ام ای در یک شرکت دانش‌بنیان
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • سقف ۱۵ میلیارد تومانی تسهیلات برای شرکت‌های دانش‌بنیان صنعت هوانوردی