Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین همایش سراسری «تجلیل از اساتید شاهد و ایثارگر حوزه‌های علمیه» با سخنرانی مدیران حوزه و بنیاد شهید در قم برگزار می‌شود..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۳۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود

ایسنا/گیلان مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه علامه مطهری یکی از اساتید عرصه تربیت است، گفت: علما، شهدا، مجاهدین و رزمندگان ما به پیروی از پیامبر و ائمه در مسیر اسلام طی طریق کردند و هر کس در این راه قرار گرفت یقینا به سعادت خواهد رسید و استاد شهید مرتضی مطهری یک نمونه از این افراد بود.

حجت الاسلام احسان الله محمدی امروز سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ماه در همایش سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج که در سالن اجتماعات اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در بندرانزلی برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد مطهری، اظهار کرد: علامه شهید مرتضی مطهری؛ مجاهد فی سبیل الله، عارف فیلسوف و فقیه عالی قدر و یکی از اساتید عرصه تربیت است.

وی با بیان اینکه برخی فلاسفه و روانشناسان تربیت را در به مثابه ابنیه و ساختمان سازی در نظر گرفته‌اند، افزود: از این منظر جامعه سازی و انسان سازی همانند ساختمان سازی است که مواد مرغوب و مهندس شایسته و لایق نیاز دارد تا در کنار هم یک بنای مستحکم و زیبا به ثمر بنشیند.

حجت الاسلام محمدی با تاکید بر اینکه در بحث تربیت نیز برای داشتن جامعه سالم و ایده آل به محتوا و متن به عنوان مواد همچنین به مربی آگاه و کاربلد نیاز داریم، گفت: اسلام به عنوان محتوا و متنی که پیامبر اکرم از جانب خداوند آورده، بی‌نظیر و بی‌بدیل است همچنین مهندسی آن توسط نبی مکرم اسلام، بی‌نظیر بوده است. لذا هر شخصیتی که در این مکتب تربیت پیدا کند راهش درست و بی بدیل خواهد بود چون از خود چیزی نمی گوید و حرف و راه خدا را در پیش دارد.

مسؤل نمایندگی ولی فقیه سپاه قدس گیلان با اشاره به گسترش اسلام علی رغم همه توطئه‌های دشمنان از ابتدا تا به امروز، تصریح کرد: قرآن به عنوان کلام الهی همچنین سیره ائمه اطهار به مثابه مواد عالی تربیتی در اختیار ما قرار دارد و باید مربیان امروز با استفاده از این محتوای غنی و به شایستگی، ساختمان اسلام را بالا ببرند.

حجت الاسلام محمدی تاکید کرد: علما، شهدا، مجاهدین و رزمندگان ما به پیروی از پیامبر و ائمه در مسیر اسلام طی طریق کردند و هر کس در این راه قرار گرفت یقینا به سعادت خواهد رسید و استاد شهید مرتضی مطهری یک نمونه از این افراد بود.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام مرتضی علیزاده، مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بندرانزلی ضمن تسلیت سالگرد شهادت استاد مطهری و تبریک هفته معلم همچنین هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج، اظهار کرد: شناخت ابعاد شخصیتی استاد مطهری نیاز به دانش و معرفت دارد و شخصیت‌های بزرگ از جمله امام خمینی(ره) و علامه طباطبایی می تواند مقام شهید مطهری را آنگونه که شایسته است بشناسند.

مسؤل عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه بندرانزلی تاکید کرد: امروز هر کدام از ما باید در ویژگی های بزرگان بیشتر دقت و مطالعه کرده و سجایای اخلاقی آنها را سرلوحه زندگی فردی و اجتماعی خود قرار دهیم.

وی با بیان اینکه روحیه معنوی، اسلام شناسی، انقلابی بودن شهید مطهری نه فقط برای معلمان و طلاب بلکه برای همه اقشار جامعه الگوی حسنه است، افزود: رمز موفقیت آیت الله مطهری در ارتباط با خدا بود و کسی که به خدا وصل شود دیگران را نیز به خدا متصل می کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهید مطهری از اساتید حوزه تربیت بود
  • تجلیل از واحد‌های نمونه در اراک
  • اعلام اسامی اساتید نمونه کشوری/ چهار معاون وزیر علوم در بین برگزیدگان
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجلیل از استادان حوزه‌های علمیه استان همدان
  • بودجه نهادهای حوزوی چقدر افزایش یافت؟
  • شاهد تحول فن‌آورانه در حوزه حکمرانی فرهنگی خواهیم بود
  • تجلیل از فعالان حوزه سلامت روان مهاباد