Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه هفت آزادراه شیراز- اصفهان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۳۹۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین اختتامیه دهمین  هفته هنر انقلاب اسلامی و معرفی «چهره سال ۱۴۰۲ هنر انقلاب اسلامی» امشب، چهارشنبه با حضور محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حجت الاسلام قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محمدمهدی دادمان رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی ، نامزدهای هفته هنر انقلاب ، حجت الاسلام حریزاوی قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی ، محسن نفر، میلاد عرفانپور و سایر هنرمندان در حوزه هنری در حال برگزاری است.

تاکنون چهره‌هایی چون حمید حسام، ابراهیم حاتمی‌کیا، محمدمهدی سیار، عبدالحمید قدیریان و مجید مجیدی موفق به کسب  عنوان هنرمند انقلاب اسلامی معرفی شدند.

اجرای مراسم برعهده رسالت بوذری است پس از پخش سرود جمهوری اسلامی و قرائت کلام الله مجید تیزر مراسم اختتامیه هفته هنر انقلاب پخش شد.

محمدرضا باقری مدیرعامل مجموعه سوره مهر و دبیر اجرایی هفته هنر انقلاب در ابتدای این مراسم ضمن ارائه گزارشی از روند برگزاری این دوره گفت: بیش از هزار نفر از اهالی فرهنگ، هنر و رسانه طی نظرسنجی که توسط مراکز حوزه هنری انجام شد، نامزد‌های چهره هنر انقلاب را انتخاب کردند و در نهایت ۹۶ نفر انتخاب شدند. پس از آن کار به هیات انتخاب واگذار شد و بعد از طی این پروسه که در برگیرنده جلسات متعددی بود در نهایت ۵ نفر به عنوان نامزد دریافت جایزه چهره هنر انقلاب معرفی شدند و امروز هم چهره هنر انقلاب خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود.

وی با بیان اینکه امسال چهره بین المللی هنر انقلاب هم داریم که امروز در فواصل زمانی مختلف خدمت شما عزیزان معرفی می‌شود، افزود: این در حالی است که در طول برنامه امشب مراسم قدردانی دیگری هم داریم که خدمت شما عزیزان معرفی خواهد شد.

سپس با پخش تصاویری از هنرمندان پیشگام هنر انقلاب یاد و خاطره هنرمندان درگذشته حوزه هنری انقلاب اسلامی گرامی داشته شد.

در ادامه برنامه هم با حضور حجت الاسلام قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی نوبت به معرفی برترین رویداد هنر انقلاب رسید که در این بخش انیمیشن «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری به عنوان پروژه برگزیده معرفی شد.

همچنین محمدرضا سرشار در آیین اختتایه هفته هنر انقلاب به عنوان چهره ماندگار هنر انقلاب برگزید شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

همچنین آرسیتید استبان ارناندس گررو معروف به «آرس» کاریکاتوریست نامدار کوبایی در آیین اختتامیه به عنوان چهره بین المللی هنر مقاومت برگزیده شد و مورد تقدیر قرار گرفت.

این گزارش در دست تکمیل است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز آماده سازی زمین های نهضت ملی مسکن در سمنان
  • آیین آغاز به کار مرکز مستقل بسیج اروندکنار
  • عملیات اجرایی آماده سازی معابر نهضت ملی مسکن گرمسار آغاز شد
  • آیین اختتامیه دهمین هفته هنر انقلاب آغاز شد/چهره‌های هنر انقلاب تجلیل شدند
  • نیاز به ۹۰‌ همت اعتبار برای تکمیل پروژه آزادراه حرم تا حرم
  • کاخ عالی‌قاپوی اصفهان ۳۰ فروردین تعطیل است
  • آغاز طرح احداث کمربندی غربی شهر ملارد
  • آغاز عملیات اجرایی فیبر نوری در شهر بیرجند
  • بودجه مورد نیاز در سال 1403 برای بزرگراه تهران شمال 15000میلیاردتومان، بودجه تخصیصی 165میلیارد تومان
  • آیین وداع با پروفسور هاشم شرقی در دانشگاه شیراز برگزار شد