Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جلسه هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی مقرر شد شیوه نامه «جذب فارغ التحصیلان راتبه (بورسیه) در دانشگاه آزاد اسلامی» توسط این دانشگاه تدوین و برای تصویب، به....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۴۰۳۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از این دانشگاه خبر داد و گفت: تعداد زیادی از آن‌ها، وزیران کابینه‌های قبلی و فعلی دولت و در حال خدمت‌گزاری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش ایسنا، عبدالله معتمدی در آیین تقدیر از دانشجویان رتبه برتر کنکور سراسری، دانشجویان برتر المیپاد علمی دانشجویی و رتبه‌های اول تا سوم پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۲ دانشگاه علامه‌طباطبائی تاکید کرد: دانشجویان مایه خرسندی نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. امیدوارم آن‌ها قدر این استعداد و ظرفیت خود را بدانند و خدمت به خلق را در راس امور قرار بدهند.

وی با اشاره به قدمت ۶۵ ساله دانشگاه علامه‌طباطبائی، افزود: این دانشگاه تاکنون حدود یکصد هزار دانش‌آموخته داشته که تعداد زیادی از آن‌ها، وزیران کابینه‌های قبلی و فعلی دولت و در حال خدمت‌گزاری به کشور و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. همچنین در راس این دانشجویان، ده‌ها شهید والامقام مانند شهید ابراهیم همت قرار دارند.

رئیس دانشگاه علامه‌طباطبائی ادامه داد: ظرفیت دانشگاه را دانشجویان فراهم می‌کنند و آن‌ها در حال خدمت به کشور برای پیشرفت و کمک به ساختارها و سازمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه دانشگاه علامه طباطبایی، وی درباره حضور دانشجویان در دانشگاه و کلاس درس، اظهار کرد: به نسبت حضور فعال دانشجویان در کلاس‌های درس، سطح کلاس‌ها بالا می‌رود. هنگامی که دانشجویان فعالانه در کلاس‌های درس حضور پیدا می‌کنند و به معلم خود گوش می‌دهند، معلم احساس می‌کند گفته‌هایش هدر نمی‌رود و این یک نعمت الهی برای معلم به شمار می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد شبستر و شرکت کارگزاری پویش البرز
  • سبد گردشگری دانشگاه آزاد شاهرود تدوین شد
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • امضای تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد تبریز با یک واحد صنعتی
  • نمایندگان شورا در وزارتین علوم، بهداشت و دانشگاه آزاد تعیین شدند
  • (ویدئو) جشن فارغ‌التحصیلی دانشجویان دانشگاه میشیگان با پرچم فلسطین
  • ظرفیت کافی برای به‌کارگیری فارغ التحصیلان مامایی وجود ندارد
  • اجرای شیوه‌نامه نظام استاد شاگردی در دانشگاه آزاد اسلامی
  • شیوه نامه افزایش حقوق و دستمزد سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد تشریح شد