Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران-ایرنا- فرماندار شهرستان اسلامشهر در هجدهمین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی، عملکرد این ستاد در سال جاری را تشریح کرد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۶۲۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقامتی استان سمنان  ۱۲۰ غرفه دارد و در آن محصولات مختلف در حوزه های پوشاک ، مواد خوراکی ، صنایع دستی و گل و گیاه عرضه شده است.

این نمایشگاه تا ۲۵ اردیبهشت همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ در محل داِئمی نمایشگاه‌های بین المللی سمنان گشوده است.

سردار علی فدوی جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان گفت: سپاه مصمم در رفع دائمی مشکل آبرسانی به روستا‌ها در نقاط مختلف کشور است و اکنون آب‌رسانی به پنج هزار روستا تکمیل شد.
فدوی گفت: طرح آبرسانی به ۱۰ هزار روستا در کشور هدفگذاری و اکنون ۵۰ درصد از این محقق شده است.
سردار فدوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نهادی برخاسته از مردم به دنبال محرومیت‌زدایی است و در بخش کشاورزی، آبخیزداری و احیای قنات‌ها نیز برای خدمات‌رسانی به مردم برنامه‌هایی را در دست اجرا دارد.
جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به شمار روز‌های آفتابی در کشور و به ویژه استان سمنان، گفت: ایجاد نیروگاه‌های خورشیدی کوچک‌مقیاس از اقدامات ارزشمند در محرومیت‌زدایی و در دست پیگیری است.
سردار منصور شوقانی فرمانده سپاه قائم استان هم در این همایش با تشریح خدمات سپاه و بسیج استان سمنان در رفع محرومیت گفت: ایجاد سه هزار و ۱۰۰ اشتغال در استان در سال گذشته نمونه بارز این اقدامات است.
سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان هم با قدردانی از خدمات بسیج و سپاه در استان سمنان گفت: مشارکت در راه اندازی واحد‌های تولیدی راکد ، ساخت بخشی از خانه‌های نهضت ملی مسکن ، آبرسانی به مناطق محروم ، تهیه جهیزیه   و کمک‌های معیشتی از جمله اقدامات موثر سپاه و بسیج در استان سمنان برای توسعه و رفع محرومیت است.
در این آیین از ۱۶ کار آفرین برتر در حوزه اقتصاد مقاومتی استان سمنان تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۷۰۰ پروژه محرومیت زدایی در مازندران
  • برگزاری همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی در خراسان رضوی
  • افتتاح نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در دلیجان
  • برپایی نمایشگاه طلایه داران اقتصاد مقاومتی در سمنان
  • برگزاری ۱۵ عنوان برنامه در هفته بسیج سازندگی
  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ صندوقی در انتخابات تهران ابطال نشد
  • آغاز به کار واحد کشتارگاه صنعتی در شهرستان فسا
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه