Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مديرکل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان چهار محال و بختياري در جلسه هماهنگي برگزاري جشنواره فيلم فجر استان گفت: براساس موافقت دبيرخانه جشنواره فيلم فجر، جشنواره فيلم....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۶۷۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!

زی‌سان: آیا تا به حال از خود پرسیده اید که چرا برخی از مردان در مورد مسائل قلبی گریزان به نظر می‌رسند؟ طالع بینی ممکن است فقط کلید درک این اسرار را داشته باشد. در این نوشته، ویژگی‌های چهار ماه سال را بررسی خواهیم کرد که مردان آن‌ها به سختی عاشق می‌شوند. 

مرد بهمن‌ماهی مرموز

مردان بهمن به طبیعت مستقل و غیر متعارف خود معروف هستند. فعالیت‌های فکری آن‌ها اغلب بر ارتباطات عاطفی ارجحیت دارد، و آن‌ها را به چالشی برای برقراری ارتباط در سطح عمیق‌تر و عاشقانه تبدیل می‌کند. اگر متوجه شدید که به یک مرد بهمن ماهی گرایش پیدا کرده اید، صبر و گفتگو‌های تحریک کننده راه باز کردن قفل قلب او هستند.

مرد دی ماهی گریزان

مردان دی ماهی با جاه طلبی و عملی بودن هدایت می‌شوند. عشق ممکن است در وجود این افراد به دلیل اهداف شغلی عقب‌نشینی کند و باعث شود آن‌ها محتاطانه به نظر برسند و خواندن آن‌ها از نظر احساسی دشوار باشد. برای تسخیر قلب یک مرد دی ماهی، حمایت خود را از جاه طلبی‌های او نشان دهید و احساس مسئولیت خود را به نمایش بگذارید.

رمزگشایی مرد شهریوری تحلیل‌گر

مردان شهریور تحلیلگر و جزء‌نگر هستند. در حالی که این امر آن‌ها را به شرکای قابل اعتماد تبدیل می‌کند، می‌تواند آن‌ها را در مورد فرو رفتن در پیچیدگی‌های عشق نیز محتاط کند. ایجاد اعتماد و نشان دادن قابلیت اطمینان شما گام‌های مهمی در جلب محبت یک مرد باکره است.

مرد مستقل آذر

مردان آذرماه به عشق به آزادی و ماجراجویی معروف هستند. تعهد ممکن است برای روحیات پر جنب و جوش آن‌ها محدودیتی به نظر برسد و آن‌ها را دچار تردید کند. برای تسخیر قلب یک مرد آذرماهی، عشق آن‌ها به اکتشاف را در آغوش بگیرید و به آن‌ها نشان دهید که عشق می‌تواند یک سفر هیجان انگیز باشد.

tags # فال ، طالع بینی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در برخوار
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران
  • ماجرای ورورد فیلمساز مشهور آمریکایی به تهران | من زمان جنگ ویتنام هم به آمریکایی بودنم افتخار می‌کردم اما حالا...| تصاویر
  • روزی که پل شریدر فیلمساز معروف آمریکایی به تهران آمد
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • جزییات برگزاری جشنواره اقوام تشریح شد/ نمایش انسجام ملی در سینما
  • تقدیر رسمی از سازنده فیلم بدون حجاب
  • فیلمی که همه را شوکه کرد؛ بیماری ترانه علیدوستی چیست؟
  • فیلم سینمایی آپاراتچی ،روایتی از سینما برای سینما