Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- فولادگر نماينده مردم اصفهان گفت: مجلس هشتم و نهم علي رغم مشکلاتي که داشت در مقايسه با مجلس دهم در برخي موارد خوب عمل کرد و با توجه....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۸۱۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره حادثه بامداد جمعه در اصفهان گفت: ظرفیت و توان دفاعی جمهوری اسلامی ایران بسیار بالاست. 

وی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که وظیفه حفاظت از آسمان کشور را دارد با قدرت و استحکام و با استفاده از تاکتیک و تجهیزات بسیار پیشرفته آسمان کشور را رصد می‌کند و مردم شریف کشورمان مطمئن باشند که ارتش با تمام ظرفیت‌های خود آمادگی‌های لازم را دارد و هیچ تهدیدی نمی‌تواند کشورمان را مخاطب خود قرار دهد.

رئیس مرکز مطالعات و تحقیقات راهبردی ارتش بیان کرد: اگر تهدیدی بخواهد اتفاق بیفتد نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده هستتد که قدرت اصلی خود را به دشمنان نشان دهند.   

امیر پوردستان گفت: حادثه‌ای که در اصفهان اتفاق افتاد به قدری وسعت، عمق و حجمش کم است که در بُعد نظامی قابل ارائه و مطرح شدن نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی

دیگر خبرها

  • منتجب‌نیا: اصولگرایان نمی‌توانند در مجلس با هم کار بیایند
  • ائتلاف قالیباف و پایداری‌ها ادامه دارد؛ لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • ائتلاف قالیباف و پایداری ها ادامه دارد /لیست مشترک در دور دوم انتخابات
  • رائفی پور برای دور دوم انتخابات مجلس لیست می‌دهد؟
  • رائفی‌پور برای دور دوم هم لیست می‌دهد!
  • هفته بعد گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن مطرح می‌شود
  • آقایانی که حرف رهبری درباره مسمومیت دختربچه ها را قبول نداشتند، همه کاره انتخابات بودند /بی‌تعارف، جنگ قدرت است و نابرابری و نامردی!
  • پنج اخطار برای یک مجلس
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • حادثه اصفهان به قدری کوچک است که در بُعد نظامی قابل مطرح شدن نیست + فیلم