Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام از تصویب محدوده منطقه آزاد مهران در کارگروه ذیل شورای عالی مناطق آزاد خبر داد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۴۸۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی در گفت‌وگو با ایسنا، در این‌باره اظهار کرد: امروز (۷ فروردین) محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال در هر دو مسیر به علت تخلیه بار ترافیک تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت ترافیکی محورها بیان کرد: براساس آخرین گزارشات دریافتی تا ساعت ۱۲ امروز، جنوب به شمال محور چالوس (پل زنگوله تا هریجان و مکارود تا میانک) و شمال به جنوب محدوده‌های میانک، مجلار، هزار چم، ولی آباد و تونل کندوان، آزادراه تهران شمال (محدوده‌های تونل شماره ۱۳، تونل شماره ۱۷ تا شهرستانک و تونل البرز)، جنوب به شمال محور هراز (محدوده‌های مشاء، لاسم تا گزنک و بایجان) و شمال به جنوب (محدوده کلرد) و آزادراه رشت _قزوین (رودبار) ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین بیان کرد: محور خرم آباد-پلدختر و محور مینودشت _ پل بایلر نیز مسدود است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • ثبت حد نصاب نشست و برخاست ۱۳ پرواز همزمان در فرودگاه کیش
  • نشست تخصصی «الگوی مردم پایه مشاغل برتر» برگزار می‌شود
  • انسداد محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال
  • محور کرج – چالوس و آزاد راه تهران شمال مسدود شد
  • روایتی تازه از تصویب میزان افزایش حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در دولت/ افزایش ۳۵ درصدی؛ ۱۱ درصد کمتر از مصوبه شورای عالی بیمه!
  • منطقه آزاد کیش در رده سفید ارزیابی عملکرد
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی بر خلاف پیشنهاد شورای عالی بیمه
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی با کاهش ۱۱ درصدی پیشنهاد شورای عالی بیمه