Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجمع نمایندگان استان کرمان گفت: باید برای راه اندازی قطارهای حومه‌ای در استان کرمان برنامه‌ریزی شود که هم از ایمنی بیشتری برخوردار است و هم به نفع راه آهن....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۲۳۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: اصلاح روند وضعیت ترمز ۸ هزار واگن زمینه ساز کاهش سهم سوانح ریلی به هفته ای سه ونیم حادثه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، در حالی که بخش عمده ای از سفرهای حمل ونقل عمومی کشور  از طریق ریل انجام می شود و با توجه به آنکه دولت در تلاش است که ناوگان و واگن های حمل ونقلی کشور را نوسازی و مقاوم سازی کند،   مدیرعامل شرکت راه آهن نیز اعلام کرد: با تلاش های صورت گرفته در ستاد و مناطق به ویژه نیروهای عملیاتی و همچنین شرکت های بخش خصوصی، در سه سال گذشته شاهد کاهش مستمر سوانح ریلی بوده ایم و از هفته ای چهار و نیم سانحه به هفته ای سه و نیم سانحه به طور متوسط رسیده ایم که کمترین میزان سوانح ریلی در دهه گذشته بوده است.

 صالحی، تأکید کرد: مسلماً این نتیجه شیرین و مبارک با دست روی دست گذاشتن صورت نگرفته؛ بلکه با تلاش مضاعف و افزایش دقت عمل پرسنل عملیاتی در مناطق مختلف از یک سو و اقدامات مهم زیرساختی از سوی دیگر عملی شده است که از همه همکاران گران قدر در حوزه های مختلف ایمنی، سیر و حرکت، خط، ناوگان، ستاد، پلیس، حراست و… تشکر و قدردانی می کنم.

رئیس هیئت مدیره راه آهن افزود: یکی از اقدامات شاخص سال گذشته، اصلاح وضعیت ترمز ۸ هزار واگن باری بود که به اذعان متخصصان امر و همچنین نیروهای  عملیاتی یک اتفاق بزرگ و به تعبیری یک انقلاب در حوزه ایمنی و ناوگان بود.

وی افزود: پیش از این بخشی از واگن های شبکه، سال های طولانی بدون ترمز و با شیر بسته در شبکه ریلی سیر می کردند و حتی قوانین سیر و حرکت براین اساس وضع شده بود که متأسفانه به درستی هم عمل نمی شد و به کابوسی برای لکوموتیورانان تبدیل شده بود.

او  تاکید کرد: خوشبختانه این اتفاق که در نگاه اول غیرممکن به نظر می رسید، در سال گذشته با پیگیری و تلاش مستمر و اختصاص هزینه های لازم انجام گرفت و امیدواریم دیگر شاهد چنین مسئله ای نباشیم.

براساس این گزارش در حال حاضر با اجرای این طرح بسیاری از لوکوموتیو رانان هم ابراز رضایت کرده و اعلام کرده اند که ایمنی آنها هم با اجرای این اقدام بسیار افزایش یافته و ما شاهد کمتر شدن روند حادثه در بسیاری از سیر ها هستیم.

گفتنی است نوسازی ناوگان ریلی کشور و لوکوموتیو ها هم در این بخش خود نقش بسیار موثری در کاهش سهم حوادث ریلی داشته است که به نوعی یک رکورد به شمار می رود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سهم سوانح ریلی در کشور به هفته ای سه ونیم حادثه رسید
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکز هوشمند
  • فعال کردن مراکز اقتصادی وداشتن مرکزهوشمند
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین نامه دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • راه اندازی دادگاه‌های تجاری ضروری است/آیین دادرسی تجاری از سال ۹۹ در مجلس تصویب نشده است
  • لزوم توانمندسازی بازرسی کار / تقدیر از شهرداری اصفهان برای پیاده‌سازی نظام یکپارچه HSE
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • آموزش و نحوه فعال‌سازی تماس تصویری بدون نیاز به اینترنت (ViLTE)
  • حرکت دوباره مترو تهران - کرج