Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-05-08@23:40:48 GMT

استخدام به یک نفر خانم دیپلمه

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۵۳۰۰۹۱

به یک نفر خانم دیپلمه ساکن غرب تهران جهت امور تولیدی و خدماتی نیازمندیم اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 88351676 اطلاعات تماس آگهی تلفن تماس: 8835xxxx(نمایش کامل) درج رزومه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۳۰۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاوره دارویی با تماس به سامانه ۱۹۰

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس،دکتر محمدجواد راعی گفت: این اقدام با هدف ارائه راهکارهایی برای بروزرسانی اطلاعات دارویی، دریافت اطلاعات در مورد فرآورده های دارویی در مواقع ضروری و آگاهی از محل دریافت داروهای کمیاب در داروخانه ها است.
او هشدار داد: مصرف دارو همیشه مانند یک تیغ دو لبه عمل می کند، به عبارت دیگر اگر دارو به جا، به موقع و به مقدار مناسب استفاده شود، می تواند سلامت از دست رفته را به انسان بازگرداند، اما همین دارو اگر به صورت غیر منطقی و غیر متعارف مصرف شود، به سم مهلکی بدل می شود که نه تنها سلامت را به انسان باز نمی گرداند، بلکه می تواند ده ها عارضه دیگر نیز پدید آورد و تا حد مرگ، انسان را تهدید کند.
دکتر راعی تاکید کرد: باید به نقش مردم به عنوان اصلی ترین عامل فرهنگ مصرف دارو و همچنین نقش گروه پزشکی به عنوان تاثیرگذارترین رکن فرهنگ تجویز و مصرف دارو، توجه جدی شود.
او با تأکید بر لزوم منطقی سازی مصرف دارو و ارتقای فرهنگ مصرف آن در جامعه، گفت: برای رسیدن به این هدف، آموزش‌های عمومی در جامعه از طریق تهیه محتواهای آموزشی به عمل آمده و اجرای آن از سوی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز به صورت منظم در حال انجام است و علاقمندان می توانند برای آگاهی از این محتواهای آموزشی به وبگاه این معاونت به نشانی https://fdo.sums.ac.ir/home مراجعه کنند.

این مقام مسوول در دانشگاه اعلام کرد: مردم می توانند پرسش هایی مانند «شرایط تهیه و نگهداری داروها»، «موارد مصرف»، «منع مصرف و نحوه مصرف داروها»، «تداخل و ناسازگاری داروها با یکدیگر و مواد غذایی»، «موارد احتیاط و علائم و نشانه هایی که باید در زمان مصرف دارو مورد دقت و ملاحظه واقع شوند (عوارض دارویی)»، «راهنمایی دارویی در خصوص مسمومیت ها و شدت آن» و اقدامات اولیه و پاسخ برخی سوال های تخصصی تر برای شاغلان حرفه پزشکی مانند معرفی گزینه های درمانی ایمن تر در دوران بارداری و شیردهی و خصوصیات دارو را با این مرکز مطرح و مشکلات خود را در این زمینه با کارشناسان خبره در میان بگذارند.
معاون غذا و دارو دانشگاه با اعلام اینکه مرکز اطلاع رسانی دارو و سموم معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شیراز با شماره تلفن ۱۹۰ هر روز از ساعت ۷ و۳۰ دقیقه صبح تا 15 پاسخگوی پرسش های علمی بیماران و همکاران کادر درمان است، گفت: مهمترین هدف این مرکز اطلاع رسانی، ارائه توصیه های لازم برای مصرف صحیح و منطقی دارو به بیماران و ارائه اطلاعات تخصصی حوزه دارو و سموم به اعضای کادر درمان مانند پزشکان، داروسازان و پرستاران است.

دیگر خبرها

  • مشاوره دارویی با تماس به سامانه ۱۹۰
  • واکنش تند به استخدام یک خانواده ۵ نفره در صداو سیما
  • تماس‌های عجیب و غریب با ۱۲۵! 
  • استخدام پنج عضو یک خانواده در صداوسیما!
  • جمهوری‌خواهان آمریکا: رابرت مالی اسناد محرمانه را در تلفن همراه شخصی‌اش نگهداری می‌کرد
  • استخدام ۵ عضو یک خانواده در صداوسیما
  • هشدار پلیس درباره ترفند جدید کلاهبرداران تلفنی!
  • جواب بده ۱۰۰ میلیون برنده شو؛ کلاهبرداری جدید
  • خالی کردن حساب با پرسیدن فقط یک سوال
  • یک سوال جواب بده صدمیلیون برنده شو