Web Analytics Made Easy - Statcounter

خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: تشییع جنازه هم احیای آقای هاشمی بود و هم قدرددانی از مجاهدت‌های این عزیز سفر کرده در دفاع مقدس و تجدید پیمان با ولایت....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۳۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبدالرضا میرحاجتی پیش از ظهر امروز سه‌شنبه در مراسم سالگرد تشییع پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در دانشگاه علوم کشاورزی خوزستان بیان کرد: امروزه هر آنچه صلابت و اقتدار داریم از سرچشمه جوشان دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: ایران به خاطر موقعیت جغرافیایی و منابع عظیمی که دارد، همواره مورد طمع خیلی قدرت‌ها بوده است.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی با ظهور و حضور خود در این سرزمین، برای اولین بار اجازه نداد که دشمنان این آب و خاک منابع و ثروت این جغرافیای غنی را به یغما ببرند و به همین دلیل است که یک لحظه از دشمنی و یورش به این ملت و مملکت دریغ نورزیدند.

سردار میرحاجتی اظهار کرد: شهدا کار خودشان را کردند و با تقدیم جانشان از این نظام، انقلاب و میهن دفاع کردند و رسالت امروزه ما در مقابل خون پاک آنها این است که در هر سنگری که هستیم برای اعتلای مملکت تلاش کنیم.

وی گفت: خوزستان قطب کشاورزی کشور است و دارای بیشترین و بهترین منابع طبیعی و خدادادی است و این همه ظرفیت وظیفه مردم را دوچندان می‌کند که در راه خودکفایی محصولات کشاورزی با اتکا به دانش و بینش انقلابی و جهادی‌تان تلاش کنند.

کد خبر 6099550

دیگر خبرها

  • مردم در زمینه خودکفایی محصولات کشاورزی تلاش کنند
  • درس‌های خانم دیپلمات؛ هیچ‌تضمینی وجود ندارد!
  • دشمن تلاش دارد اعتماد مردم به نهادهای دینی را مخدوش کند
  • تقلب و تقلای پادشاهان عریان لیبرال دموکراسی
  • لیست نهایی کاندیداهای شورای ائتلاف نیروهای انقلاب منتشر شد
  • با ۲۱ میلیون نفر بی سواد دمکراسی حاکم می شود؟
  • حضور تشکل‌ها با عقاید مختلف در دانشگاه نشان از دموکراسی دارد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است