Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت السلام حمید رسایی در یک پست اینستاگرامی از توقیف هفته نامه 9دی و گرفتن مجوز بی بی سی در ایران واکنش تندی نشان داد و نوشت..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متا به اینستاگرام چت‌بات هوش مصنوعی اضافه می‌کند

یکی از توسعه‌دهندگان اپل در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرد که در اینستاگرام به Meta AI دست پیدا کرده است.

یکی از سخنگویان متا به Engadget اعلام کرده است:

«تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی ما در مراحل مختلف توسعه قرار دارند و ما درحال آزمایش طیفی از آنها به‌صورت عمومی با ظرفیت محدود هستیم.» بنابراین این ویژگی هنوز برای تمام کاربران در دسترس نیست. هرچند تک کرانچ در گزارش خود اشاره‌ کرده که در نوار جستجوی اینستاگرام به هوش مصنوعی Meta AI دسترسی پیدا کرده است، اما انگجت می‌گوید این ویژگی در بخش پیام‌های خصوصی اینستاگرام نمایش داده شده است.

درهرصورت، با ضربه‌زدن روی این ویژگی، کاربران می‌توانند درست مانند مکالمات خود با دوستانشان، با هوش مصنوعی متا نیز مکالمه داشته باشند.

خبرنگار انگجت توضیح می‌دهد که از Meta AI خواسته است که ریلز‌هایی از گربه‌ها را به او نشان دهد و چت‌بات متا نیز به‌سادگی این کار را انجام داده است.

نکته قابل‌توجه دیگر منوی همبرگری چت‌بات است که با ضربه‌زدن روی آن، صفحه زیر نمایش داده می‌شود که در آن لیستی از اقداماتی که Meta AI می‌تواند انجام دهد به کاربر نمایش داده می‌شود.

متا نیز مانند سایر غول‌های فناوری، قابلیت‌های هوش مصنوعی به سرویس‌های خود اضافه می‌کند و هم‌اکنون درحال توسعه قابلیت‌های هوش مصنوعی متفاوت دیگری برای آنهاست. اخیراً در گزارش دیگری به توسعه قابلیت هوش مصنوعی برای نوشتن متن استوری‌های اینستاگرام اشاره شده بود.

منبع: دیجیاتو

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی فناوری

دیگر خبرها

  • پست اینستاگرام ترامپ از جو بایدن
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • (تصویر) پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن
  • پست جدید ترامپ در اینستاگرام از جو بایدن (عکس)
  • هوش مصنوعی متا به اینستاگرام رسید
  • توقیف محموله تخم مرغ بدون مجوز بهداشتی در آرادان
  • توقیف بیش از سه تن گوشت مرغ فاقد مجوز در زنجان
  • چت بات هوش مصنوعی به اینستاگرام اضافه شد
  • متا به اینستاگرام چت‌بات هوش مصنوعی اضافه می‌کند
  • نجوای قمارباز؛ رسول خادم: وطن دوستت دارم!