Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ نیوز»
2024-04-23@22:07:15 GMT

تمساح غول پیکر 3.6 متری در فلوریدا+عکس

تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۵۶۱۶۸۶

آخر هفته، یک تمساح غول پیکر درمقابل گروهی از گردشگران در مرکز طبیعی محلی قدم می زد که به نظر می رسید از اندازه بزرگ و ترسناک خود آگاهی ندارد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۶۱۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   محمد صادق‌نژاد   با بیان اینکه به همت اعضای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری خوی در نتیجه جلساتی که به صورت تخصصی همراه با پیگیری صورت می‌گیرد، امروزه شاهد مسیرگشایی در نقاط مختلف شهر خوی هستیم، اظهار کرد: عملیات‌های مسیرگشایی بر اساس طرح تفصیلی شهر در دوره ششم شورای شهر به سرعت در حال اجرا است.

وی افزود: در راستای توسعه متوازن خدمات شهری و بهره‌مندی نقاط مختلف شهر از مزایای طرح‌های شهرداری، مسیرگشایی‌ها در کمربندی شهید سلیمانی، میدان امام حسین (ع)، شهید خندانی، قسمت‌هایی از خیابان شهید عسگرزاده و بلوار ۲۵ متری جمشیدآباد صورت گرفته است.

رئیس کمیسیون عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر خوی گفت: خیابان صمدزاده پشت استادیوم، کوچه کمال تخته پل، ۲۴ متری جانبازان، ۱۶ متری احمدنیا، ادامه کمربندی جمشیدآباد تا پارک ملت و پشت بیمارستان امیرالمومنین (ع) از دیگر مناطق مسیر گشایی شده در این دوره به شمار می‌رود.

صادق‌نژاد با اشاره به اینکه این مسیرگشایی‌ها در ۳۰ سال گذشته بی سابقه بود، تصریح کرد: احداث بلوار ۳۰ متری شیخ نوایی تا ابتدای جاده قطور به امتداد نزدیک یک کیلومتر با پیگیری‌های اعضای شورای اسلامی شهر به ویژه کمیسیون عمران و شهرسازی و نیز ترافیک شورای شهر پس از تملک اکنون در فاز عملیاتی قرار داشته و در ۱۲ ماه کاری به بهره برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: مسیرگشایی‌های دیگری نیز در کوچه‌های ۱۶ متری امین دیوان، تلگراف و حاتم خان صورت گرفته و به سرعت در حال پیشرفت است.

 

دیگر خبرها

  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • (ویدئو) بازدید سرزده یک تمساح از پایگاه هوایی آمریکا
  • استمرار طرح مسیرگشایی‌ در شهر خوی
  • (ویدئو) مبارز MMA با دست خالی تمساح عظیم‌الجثه را شکار کرد
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • (تصاویر) از سلاخی مار تا تصادف دلخراش ایمپالا
  • تعقیب و گریز تمساح و غزال در دریاچه / شکار لحظه‌ای که شبیه آن دیده نشده (فیلم)
  • از خطر تمساح تا نگرانی برای زنان باردار؛ فجایع سیل جنوب کشور
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت + جدول فیلم و قیمت بلیت