Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر بازرسی، پاسخگویی به شکایات و امور حقوقی سازمان غذا و دارو گفت: رسانه‌های غیررسمی مانند ماهواره و شبکه‌های اجتماعی مجازی، ابزار تبلیغاتی قدرتمند برای قاچاقچیان دارو به....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۶۸۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها

رژیم اسرائیل در شهر قدس اشغالی با حمایت از شهرک‌نشینان صهیونیست، به مسجد الاقصی یورش برد و در منطقه النقب، خانه‌های ده‌ها فلسطینی را همزمان با بمباران شهر رفح تخریب کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، فلسطینیان اراضی اشغالی امروز چهارشنبه در گوشه و کنار وطن و خانه غصب شده‌ خود، هدف حملات و اقدامات وحشیانه صهیونیست‌ها قرار گرفته‌اند.

نظامیان رژیم اسرائیل از صبح امروز چهارشنبه، 47 محل سکونت آن‌ها در منطقه النقب (جنوب فلسطین) را شروع به تخریب کرده و ساکنان این منطقه را که به این تخریب اعتراض می‌کردند، تخلیه کرده است.

.

 

در شهر قدس اشغالی، صهیونیست‌ها افراطی با حمایت نظامیان امروز به مسجد الاقصی مکان مقدس مسلمانان یورش برده و مراسم تلمودی را به جای آوردند.

.

 

و اما در جنوب شرق غزه، رژیم اسرائیل در دومین روز از حمله زمینی به شهر رفح، منازل مسکونی فلسطینیان در این شهر را سر آن‌ها با بمباران و حملات توپخانه‌‌ای تخریب کرد که تاکنون دو نفر شهید شده و تعدادی زخمی شده‌اند.

.

ارتش رژیم اسرائیل شب دوشنبه شب (هفدهم اردیبهشت) علی رغم اینکه حماس از موافقت خود با پیشنهاد طرح آتش بس مصر موافقت کرد، اعلام کرد که دستور حمله زمینی به شهر رفح را آغاز کرده است. ناظران بر این باورند که این رژیم، به دلیل شرایط بحرانی که در عرصه داخلی و صحنه بین المللی با آن مواجه است، تلاش دارد با حملاتی ولو اینکه محدود باشد، در میز مذاکره از حماس امتیاز بگیرد و مجبور به عقب راندن این جنبش از مطالبات و شروط توافق آتش‌بس شود.

تداوم حملات به شرق رفح؛ از پای درآمدن نظامی صهیونیستقطر حملات رژیم اسرائیل به رفح را محکوم کرد

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دستگاه شمارش پول که می‌تواند اسکناس تقلبی را تشخیص دهد (فیلم)
  • فلسطینیان از قدس تا رفح و نقب، قربانی جنایات صهیونیست‌ها
  • آمار هولناک از فوت بیماران تالاسمی در ایران
  • روند تامین داروهای بیماران خاص و صعب اعلام شد
  • اعتراض پیکان به داور دیدار با آلومینیوم
  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • آخرین وضعیت تامین داروهای تالاسمی اعلام شد
  • فراخوان کشف قیمت و تامین داروهای تک‌ نسخه‌ای
  • درخت 500 ساله در گیلان قربانی بی‌توجهی (فیلم)
  • سیل در افغانستان قربانی گرفت