Web Analytics Made Easy - Statcounter

پدر در سوگ پسر /خانه سیاه‌پوش آتش‌نشان شهید حادثه پلاسکو؛ بهنام میرزاخانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۷۰۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مراسم گرامیداشت سالروز شهادت شهید «محمد منتظرقائم»، در امامزاده سید صدرالدین قنبر شهرستان میبد برگزارشد.

 نماینده ولی فقیه و امام جمعه قم در این مراسم، گفت: در حمله آمریکای جهانخوار و مستکبر به طبس، خداوند نیرو‌های خودش را که به چشم امریکایی‌ها نمی‌آمدند، به نصرت ملت ایران فرستاد و شکست تلخ و تحقیر آمیزی را به آمریکایی‌ها تحمیل کرد.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه درحادثه طبس همه درخواب بودند و بالگرد آمریکایی درحال بلند شدن از زمین به هواپیمای خودی برخورد کرد، افزود: آمریکایی‌ها برای آزادی گروگانهایشان آمده بودند، اما شن‌های طبس به امر خدا برخاستند و فضا را برای آمریکایی‌ها چنان مکدر کردند که با تلفات سنگین فرار را بر قرار ترجیح دادند.
وی گفت: آمریکایی‌ها برای اینکه اسناد مهمی که در نزد خود داشتند به دست ایران نیافتد با مزدورانشان ازجمله بنی صدر تماس گرفتند و با بمبارانی که در طبس رخ داد، شهید محمد منتظر قائم که برای حفاظت از اسناد و مقاومت اعزام شده بود به درجه رفیع شهادت نائل شد.
آیت الله سعیدی با بیان اینکه خداوند درحادثه طبس یک بار دیگر نصرت خود را به مومنین آشکار ساخت گفت: بنابراین اگر خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می‌کند.
 وی در ادامه گفت: امروز ایران اسلامی به چنان اقتدار و عظمتی رسیده است که درهفته‌های اخیر توانست درپی حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در دمشق، عمق خاک رژیم جنایتکار اسرائیل را آماج حملات خود قرار دهد.
آیت الله سعیدی تصریح کرد: دشمن با ترویج مفاسد وناهنجاری‌های اجتماعی به دنبال فروپاشی کانون‌های خانواده و بی تفاوتی درجامعه است و باید با بینش، حضور درمساجد و مقاومت بر توطئه‌های دشمن غلبه کرد.
همچنین مراسم بزرگداشت شهید منتظر قائم اولین فرمانده سپاه یزد در شاهدیه نیز برگزار شد. 
سردار فتوحی سخنران این مراسم، به شرح وقایع و دسیسه‌های دشمنان نظام بویژه آمریکای جهانخوار طی چندین دهه اخیر پرداخت و افزود:تن‌ها با ایمان به خداوند و اتکا به جوانان نخبه، پله‌های اقتدار ایران اسلامی را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و به قله‌ها نزدیک می‌شویم.
پنجم اردیبهشت‌ماه سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس و سالروز شهادت تنها شهید این واقعه یعنی شهید «محمد منتظرقائم»، نخستین فرمانده سپاه یزد است.

دیگر خبرها

  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره حادثه‌ شهادت یک آتش‌نشان
  • عکس/ حضور سردار فدوی در خانه شهید الداغی
  • این روغن ناجی دیابتی ها، قندخون را بطور کامل شفا میدهد
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • نجات جان ۲۳ نفر در حادثه آتش‌سوزی آپارتمان ۶ طبقه در قم/مصدومیت آتش‌نشان قمی
  • ۱۸۰۰ تن عسل در کهگیلویه و بویراحمد تولید شد
  • ۱۴ سال پرستاری از جانبازی که بی‌نام و نشان بود
  • تولید سالانه ۲۰۷ کیلو گرم ژل رویال در کهگیلویه و بویراحمد
  • یا سرم می‌رود یا سر صدام را می‌آورم!