Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو شورای شهر بابل با اشاره به اینکه مخالف استیضاح شهردار بابل هستم، گفت: زمزمه استیضاح شهردار بابل در چند ماه گذشته قدرت خدمت‌رسانی مطلوب را از کارکنان شهرداری این....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: بلاغ نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۹۴۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، آیین تجلیل از عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با حضور امام جمعه، فرماندار و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان، معاون برنامه ریزی وهماهنگی امور عمرانی فرماندار و جانشین ستاد، رئیس شورای اسلامی شهر، روسای کمیته‌های دوازده گانه ستاد و جمعی از مدیران معادن برگزار شد.


فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان بهاباد ضمن قدردانی از دست اندرکاران ستاد اجرایی خدمات سفر نوروز ۱۴۰۳ شهرستان تصریح کرد خدمت رسانی به مسافران نوروزی فرصتی برای معرفی ظرفیت حوزه‌های میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی شهرستان است که با اقدامات شاخص تمام دستگاه‌های اجرایی متولی به نحو احسن به گردشگران و مسافران ورودی به شهرستان خدمت رسانی شد. 


علیرضا تیموری خاطرنشان کرد: با دستور وزارت کشور بر کاهش حوادث جاده‌ای با در کنار هم قرار گرفتن همه دستگاه اجرایی شهرستان علی رغم سفر‌های زیاد در سطح محور‌ها شهرستان شاهد کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم.


در پایان این مراسم از دست اندرکاران و عوامل ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان بهاباد با اهدا لوح یابود تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • مسئولان به جامعه نخبگان توجه داشته باشند
  • پایانه شرق تهران مشغول خدمت رسانی به مسافران است
  • شهرداری‌ها به ۵۹ میلیون نفر از جمعیت کشور خدمت‌رسانی می‌کنند
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان + فیلم
  • تداوم خدمت‌رسانی به سیل‌زدگان بلوچستان
  • خدمت رسانی به گردشگران و مسافران بهاباد به نحو احسن
  • «ابوطالبی» مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان شد
  • بانک‌ها و بیمارستان‌ها در روز پنج‌شنبه تعطیل نخواهند بود
  • تغییرات نوآوری و خدمت‌رسانی با ایده‌های جدید را به دنبال دارد
  • برگزاری جشنواره رسانه‌ای روایت خدمت در سمنان