Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-06@15:00:54 GMT

معرفی قطعی کاندیدای زن در انتخابات 96

تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۵۹۵۸۹۲

«قطعا در انتخابات ریاست جمهوری آینده کاندیدایی از حوزه زنان خواهیم داشت» .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۵۹۵۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد

سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: با اجماع شورا دو نفر در لیست شورای ائتلاف انقلاب اسلامی جای گرفتند. - اخبار استانها -

بهرام احمدی سخنگوی شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: کار بزرگ مردم  اصل مشارکت، و دقت در نوع انتخاب خواهد بود که امیدواریم شاهد حضور بالای مردم حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، سیمرغ و جویبار در صحنه انتخابات مجلس شورای اسلامی باشیم.

وی افزود: اطلاعیه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در خصوص معرفی نامزدهای مورد حمایت در مرحله دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قائم‌شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و  سیمرغ  منتشر شده و شورای ائتلاف در راستای عمل به فرامین رهبری معظم انقلاب در باب افزایش مشارکت و همینطور افزایش آگاهی عمومی جهت انتخاب اصلح، همچون مرحله اول انتخابات، با برگزاری جلسات متعدد و تخصصی، بررسی سوابق و مواضع  و برنامه های نامزدهای محترم راه یافته به مرحله دوم ضمن احترام به همه ی نامزدها و حامیان و تشکل‌های قانونی فعال در عرصه انتخابات، دو کاندیدا مورد حمایت خود را معرفی کرده است.

احمدی بیان کرد: نظر به مراتب شایستگی تخصصی و علمی،  آشنایی با قوه مقننه و وظایف و تکالیف نمایندگی مجلس شورای اسلامی، همسویی و همراهی در مسیر پیشرفت ایران عزیز اسلامی آقای کمال علیپور خنکداری و آقای مصطفی معلمی به عنوان نامزدهای مورد حمایت شورای ائتلاف انقلاب اسلامی به مردم شریف حوزه انتخابیه معرفی شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در حوزه انتخابیه قائم‌شهر معرفی شد
  • معرفی برنامه‌های رادیو برای دور دوم انتخابات
  • تنور داغ رقابت انتخاباتی ۴ کاندیدای مجلس در کرمانشاه زیر بارش‌ها
  • برنامه های رادیو برای دور دوم انتخابات معرفی شد
  • افشاگری رشیدی کوچی: افرادی محکومیت قطعی داشتند، اما به دلیل نزدیکی شان به دولت در مجلس آینده حضور دارند / می‌خواهند ریاست را هم به جریان پایداری نزدیک کنند
  • آنچه در مناظره انتخاباتی کاندیداها در دانشگاه لرستان گذشت
  • پخش مناظره انتخاباتی دو کاندیدای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای اردبیل
  • بهره وری غیر اصولی آب مشکلات آینده را بیشتر می‌کند
  • آنچه باید درباره انتخابات 21 اردیبهشت‌ بدانید | معرفی 6 فهرست انتخاباتی در دور دوم
  • دعوا شانا و امنا بر سر یک کاندیدا /کاندیدای انتخابات تهران در نهایت وارد کدام لیست شد؟