Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان – ایرنا – نایب رئیس هیات کشتی گفت: آلیش گلستان برای حفظ برتری و عنوان قهرمانی خود در کشور نیازمند ایجاد امکانات از جمله سالن های تخصصی در شهرهای....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۲۴۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان

اولین جلسه هیات اندیشه ورزی اتباع خارجی درسال ۱۴۰۳ و چهاردهمین جلسه آن به ریاست ابراهیم اصلانی درمحل سالن جلسات اداره کل اتباع استان گلستان برگزارگردید.

دراین جلسه که با حضور نماینده معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری در امور مدیریت و ساماندهی جلسات اندیشه ورزی و متنفذین، فعالان، رابطین و نماینده بانوان اتباع انجام شد.

اصلانی ضمن خوشامدگویی وآرزوی قبولی طاعات و عبادات مدعوین به حادثه تروریستی سفارت ایران و پاسخ کوبنده جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت اتباع خارجی می بایست مانند همیشه هوشیارانه با مسائل روز دنیای اسلام برخورد نموده و در دام دشمنان اسلام و نظام جمهوری اسلامی ایران که با تمامی امکانات خود سعی در ایجاد شکاف بین مسلمانان دارند نیفتند. 

درادامه ایشان به موضوعات ودستورالعمل های جاری سازمان ملی مهاجرت جهت اطلاع رسانی حداکثری پرداخت. 

فراهی نیز با اشاره به نبود مرزبندیها در میان دوکشور ایران و افغانستان و وجود اشتراکات بسیار درمیان آنان از اتباع خارجی مقیم استان خواستندتابا ایجاد همبستگی و خودباوری از ضربه زدن دشمنان اسلام به دوستی و مودت میان مسلمانان جلوگیری نماییم.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت نام آزمون زبان دکتری تخصصی دانشگاه پیام نور
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • نشست تخصصی «اقلیم، طبیعت و بیان هنری» برگزار می‌شود
  • انتخاب رییس هیات ورزش زورخانه‌ای خوزستان
  • رئیس جدید هیات کشتی شهرستان گرگان معرفی شد
  • نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: سفر رییس‌جمهور به پاکستان منجر به تقویت امنیت مرز‌های ایران می‌شود
  • نشست هیات اندیشه ورزی اتباع استان گلستان
  • افتتاح باشگاه تخصصی بوکس در چهارمحال و بختیاری
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار