Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو گفت: این شرکت با تولید سالانه 9 میلیون و 500 هزارتن مواد معدنی به تنهایی 40 درصد از مواد اولیه صنایع فولادسازی را تامین....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۲۶۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در مراسم پایانی سومین جشنواره ملی شکرستان گفت: از آغاز برداشت نیشکر در این شرکت بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر تولید شده است.

دکتر عبدعلی ناصری افزود: هم اکنون ۳۵ درصد شکر کشور در این شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تولید می‌شود.

وی با اشاره به برداشت ۵۸ درصد نیشکر در مزارع شرکت نیشکر هفت تپه اظهار کرد: تاکنون ۳۸ هزار تن شکر در این شرکت تولید و پیش بینی می‌شود تا پایان برداشت در خرداد ماه این میزان به ۶۰ هزار تن و رشد دو برابری نسبت به سال گذشته برسد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بیان کرد: پیش بینی می‌شود با پایان برداشت نیشکر در شرکت‌های هشت گانه توسعه نیشکر، میزان تولید به ۶۳۰ هزار تن افزایش یابد.

دکتر ناصری همچنین با اشاره به عملیات کودهی در مزارع نیشکر گفت: پیش بینی می‌شود با تولید ۷۰۰ هزار تنی شکر در سال آینده، ۳۸ درصد تولید شکر کشور  در این شرکت محقق شود.

دیگر خبرها

  • وزارت صنعت بین تامین مواد اولیه با قیمت مناسب برای خودروساز تعادل برقرار کند
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • تفاهم بانک شهر و شرکت ملی صنایع مس در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • تفاهم شرکت ملی صنایع مس و بانک شهر در راستای تامین مالی و توسعه صادرات
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • ۶۰ هزارتن مواد معدنی از بندرخمیر در یک ماه نخست سال صادر شد
  • صادرات بیش از ۶۰ هزار تن مواد معدنی از بندر چند منظوره خمیر
  • تولید بیش از ۶۱۰ هزار تن شکر در شرکت توسعه نیشکر
  • ۳۰ هزار میلیارد تومان بدهی صنعت برق تسویه شد