Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساری - ایرنا - مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی بهشهر با اشاره به رواج بلند مرتبه سازی در این شهر گفت که : آتش نشانی بهشهر فاقد نردبان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۴۷۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت

ایسنا/گیلان رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت با اشاره به تصادف شدیدی که چهار مصدوم داشت، گفت: در پی این تصادف محبوس شدن، واژگونی و ریزش بنزین در سطح خیابان شهر مشاهده شده که آتش‌نشانان نسبت به نجات و ایمنی محل اقدام کردند.

شهرام مومنی بامداد امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: حادثه تصادف و محبوس شدن افراد در ساعت ۵۳ دقیقه بامداد یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی رشت اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه سریعاً دو خودروی آتش نشانی به همراه هفت آتش نشان و افسر ارشد به محل حادثه واقع در بلوار شهدای گمنام اعزام شدند، افزود: به محض رسیدن واژگونی خودروی ال ۹۰، و محبوس شدن راننده خودروی پراید مشاهده می‌شد که سریعا نسبت به خارج کردن فرد محبوس اقدام شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری رشت گفت: ریزش بنزین از دیگر خطرات این حادثه بود که بلافاصله اقدامات پاکسازی محل حادثه صورت گرفت.

مومنی با بیان اینکه به دلایلی چهار خودرو شامل دو پراید، ال ۹۰ و چانگان با یکدیگر برخورد داشتند، تصریح کرد: راننده ال ۹۰ به همراه سه سرنشین به شدت مصدوم پراید توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند.

وی درخصوص دلایل این تصادف شدید، خاطرنشان کرد: بیان علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • امداد رسانی و نجات جوان کرمانی پس از سقوط در ارتفاعات
  • امداد رسانی پس از سقوط در ارتفاعات کرمان
  • نجات مصدومان حادثه واژگونی خودرو و ریزش بنزین در رشت
  • نجات جوان کرمانی از لبه یک پرتگاه در کوه صاحب الزمان
  • جوان ۳۳ ساله از سقوط در کوه‌های کرمان جان سالم به در برد
  • نجات جوان ٣٣ ساله پس از سقوط از کوه توسط آتش‌نشانان
  • نجات جوان کوهنورد با کمک آتش نشانی وامداد کوهستان
  • امدادرسانی به ۳۵ حادثه دیده سیلاب در ایلام
  • نجات دو محبوس حادثه واژگونی پژو ۲۰۶ در مشهد
  • آمادگی آتش‌نشانی اهواز برای بارندگی پیش‌رو