Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قزوین در مجلس عنوان کرد: مجموعه سالن 6 هزار نفری و پیست دو و میدانی که قرار بود در سفر رئیس جمهوری مبلغ ۵ میلیارد تومان برای تکمیل....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۸۰۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، اسماعیل زارعی کوشا در همایش روز جهانی کارگر و سی و پنجمین جشنواره امتنان از کارگران ، گروه های کار و واحدهای نمونه کارگری استان که با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، کارگران را تلاشگران عرصه اقتصادی کشور و نماد ارزشمند پویایی توصیف کرد.

وی با اشاره به جایگاه ارزشمند جامعه کارگری، اظهار کرد: کارگران اقتصاد مملکت را به حرکت در می‌آورند و بار توسعه استان را بر دوش می‌کشانند.

استاندار کردستان تلاش جامعه کارگران، کانون هماهنگی شوراهای اسلامی کار و کارفرمایان در راستای توسعه و پیشرفت استان را قابل تقدیر خواند و گفت: اقدامات عمرانی، تولیدی و صنعتی استان با دستان کارگران استان پیش می‌رود و ما قدردان زحمات این قشر هستیم.

زارعی کوشا از اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان خبر داد و گفت: امیدواریم این تعداد در آینده افزایش یابد.

وی با بیان اینکه استان‌های غرب کشور از جمله کردستان از مشکلات و محرومیت مزمن رنج می‌برند، تصریح کرد: امید که مشکلات موجود و کم و کاستی‌ها با وجود نیروهای توانمند در اقصی نقاط کشور برطرف شود.

استاندار کردستان عنوان کرد: افزایش بیمه کارگران ساختمانی در استان کردستان نویدبخش امنیت شغلی و توجه به این قشر است.

طبق اظهارات زارعی کوشا، تلاش و پشتکار قشر زحمت‌کش کارگران بر هیچ کسی پوشیده نیست، در سال “جهش تولید با مشارکت مردم” این مجموعه می‌توانند همچون گذشته در مسیر رشد، تعالی و پیشرفت کشور گام بردارند و چرخ‌های اقتصادی را با شتاب بیشتری به حرکت درآورند.

لازم به ذکر است : همایش روز جهانی کارگر و مراسم بزرگداشت هفته کار و کارگر استان کردستان به منظور تجلیل از کارگران نمونه استان با حضور جمعی از مسوولان استانی و کشوری در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901542

دیگر خبرها

  • کمبود ۱۲ هزار نفری نیروی کار د‌ر واحد‌های تولیدی و صنعتی قم
  • اختلاف سلیقه‌ها مانع از تصمیم‌گیری در شورای شهر بندرعباس نیست
  • از حسرت کودکان نیازمند تا لبخند گرمابخش یک معلم
  • کارگران پیشروان میدانی تولید ثروت هستند
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • روایت ۲۰۰۰ نفری که بعد از چند دهه صاحب «آب» شدند
  • روستاهای آبپخش نیازمند توجه بیشتر مسؤولان هستند
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد