Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد تقی زاده گفت: عده ای هم در داخل با دشمنان هم صدا شده اند و از دولت انتقاد می کنند که چرا کاری برای رفع حصر نکرد در حالی....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۹۲۶۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، مهدی جمالی‌نژاد در اولین نشست تخصصی معاونان هماهنگی امور عمرانی استانداری‌های سراسر کشور که به میزبانی استانداری بوشهر برگزار شد، افزود: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح‌هاست که اجرای آن در استان‌های مختلف کشور سرعت گرفته و در بیشتر استان‌ها در حال بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: همچنین شماری از طرح‌های زیرساختی که از مصوبات سفر رئیس جمهور و نیمه تمام هستند را به پایان می‌رسانیم و به تازگی پیشرفت این طرح‌ها که بناست تا پایان دولت به بهره‌برداری برسد را از طریق سامانه منتاک یا سامانه مدیریت و نظارت برتوسعه استان‌های کشور رصد می‌کنیم که این طرح‌ها ملی، استانی، محلی، شهری و روستایی هستند.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور اظهار کرد: امکان به پایان رساندن همه ۷۰ هزار طرح نیمه تمام تا پایان دولت مقدور نیست پس طرح‌ها را اولویت‌بندی کرده‌ایم که اخیرا هم طرحی به نام ایران یار شروع شده که نیاز سنجی مردم را به عنوان پشتوانه خود دارد و اولویت اول مردم هم اتمام طرح‌های نیمه تمام است که اعتبار آنها هم با توجه به شرایط اقتصادی کشور بسیار زیاد است، اما شماری که در هر شهری اولویت‌بندی دارد تا پایان دولت به اتمام می‌رسد.

وی گفت: در دولت سیزدهم موضوع مولدسازی با جدید دنبال و در در همین راستا برخی املاک دولت به بخش غیردولتی و خصوصی واگذار می‌شود.

جمالی‌نژاد بیان کرد: یکی از موارد مهم این است که توجهی که به شهر‌های بزرگ می‌شود به شهر‌های کوچک و میانی نمی‌شود که این موضوع موجب مهاجرت از سمت شهر‌های میانی به سمت کلان شهر‌ها خواهد شد که باید با توجه به ظرفیت شهر‌های کوچک آن را به تعادل رساند.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شعار امسال جهش تولید با مشارکت مردم است یکی از موارد تاثیرگذار اجرای طرح نهضت ملی مسکن است، زیرا وقتی مسکن توسعه یابد مشاغل بیشتری را با خود به همراه دارد که در این حوزه نهاد‌هایی عمومی و غیردولتی، چون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها به‌خوبی عمل کرده‌اند.

معاون وزیر کشور گفت: یکی از مشکلات در بسیاری از حوزه‌های عمرانی کمرنگ بودن بخش خصوصی در اجرای طرح‌های در این حوزه است که با توجه به این‌که ظرفیت بازرگانی آنها از سازمان‌های دولتی بیشتر است، حضور و فعالیت آنها به اتمام هر چه سریع‌تر طرح‌ها کمک می‌کند.

وی بیان کرد: شهرداری‌ها سال گذشته بیش از ۳۰۰ هزار میلیارد تومان از بودجه و اعتبار خود را محقق کردند، اما در طرح‌های عمرانی که دولتی هستند تخصیص‌ها گاهی کمتر است.

آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر نیز در این نشست گفت: تا سال ۱۴۲۰ باید الگوی سرزمینی ساحلی در ایران و خلیج فارس از بوشهر طراحی شده و به آن دست پیدا کنیم.

استاندار بوشهر هم گفت: در استان بوشهر طرح‌های متنوع عمرانی در سطوح ملی و استانی داریم که اولویت ما تکمیل طرح‌های نیمه تمام است و در ۲.۵ سال گذشته هم این‌طور عمل کردیم به‌ویژه طرح‌های عمرانی، چون آب، راه، مسکن و درمان که مردم از مزایای آن استفاده می‌کنند و نیمه تمام دسته‌بندی شده، امسال هم برنامه‌ریزی شده بخش قابل توجهی از آنها را به اتمام برسانیم.

احمدمحمدی زاده افزود: منابع مهمی را برای تکمیل طرح‌ها برنامه‌ریزی کردیم که بخشی از آن منابع تملک دارایی استانی، بخشی مسئولیت‌های اجتماعی نفت و بخشی از منابع دستگاه‌های اجرایی بزرگی، چون سازمان بنادر و دریانوردی و بخش دیگر از منابع ملی است.

وی با اشاره به این‌که استان بوشهر پیشینه تاریخی غنی دارد، گفت: نمای ساختمان‌ها و ترکیب داخلی واحد‌های مسکونی از جغرافیا و اقلیم استان بهره می‌گیرد و مردم نیز خود به این جمع بندی رسیده‌اند که به این سمت و سو بروند؛ البته شهرداری‌ها هم بر این موارد نظارت دارند تا حتی ساختمان‌های اداری با نمای بومی منطقه منطبق باشد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خام فروشی ثروت‌ها و منابع طبیعی را یکی از مشکلات جامعه است
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • برگزاری میز خدمت فرماندار چالدران با جامعه هدف بهزیستی
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • استانداردسازی راه‌ها در بلوچستان با سرعت پیگیری شود
  • تاکیدوزیرکشور:جدیت استانداردسازی راه‌ها درسیستان وبلوچستان
  • تکمیل بیش‌از ۷۰ هزار طرح نیمه تمام در اولویت کاری دولت
  • دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • مطهری: دولت‌ها مسئولیت سعادت افراد جامعه را بر عهده دارند
  • مصدومیت ۴ آتش‌نشان در حادثه آتش‌سوزی ساختمان درالقرآن تالش