Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج- ایرنا- مدیر راهداری اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده ای کردستان گفت: به دلیل کولاک شدید و احتمال سقوط دوباره بهمن، جاده مریوان - سقز بسته شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۹۵۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل

آیدین هاشمی افزود: شناسایی نقاط حادثه خیز در راه‌های ارتباطی طبق دستورالعمل اعلامی براساس آمار تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی، هر چند سال یک بار به روز رسانی می‌شود.

او اظهار کرد: بر اساس این دستورالعمل آمار تصادفات در راه‌ها به صورت متمرکز جمع بندی و شاخص‌های آن استخراج می‌شود و اگر این شاخص از عدد مشخصی بالاتر باشد آن نقطه به عنوان نقطه حادثه‌خیز معرفی و برای رفع و اصلاح آن برنامه‌ریزی می‌شود.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با بیان اینکه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سامانه‌ای طراحی کرده است که در این سامانه آمار تصادفات به صورت روزانه ثبت می‌شود، اضافه کرد: در سال‌های گذشته ۲۵ نقطه حادثه خیز در محور‌های مواصلاتی استان اردبیل شناسایی شده بود که از این تعداد ۲۳ نقطه حادثه خیز به طور کامل حذف و اصلاح شد و اصلاح ۲ نقطه دیگر نیز در حال اجرا است.

هاشمی بیان کرد: بر اساس آخرین آمار استخراج شده ۱۴ نقطه حادثه خیز در راه‌های ارتباطی این استان شناسایی شده که از این تعداد سه نقطه حادثه خیز به طور کامل ایمن سازی شده و تلاش می‌شود تا پایان شهریور ماه حداقل هفت نقطه و تا پایان سال جاری نیز تمامی نقاط حادثه خیز شناسایی شده اصلاح و حذف شود.

او با اشاره به کاهش ۲۲ درصدی تصادفات منجر به فوت در راه‌های ارتباطی استان اردبیل، ادامه داد: با تلاش پلیس راه و همکاری اداره کل راه و شهرسازی تلاش می‌شود با ایمن سازی جاده‌ها وقوع تصادف در محور‌های مواصلاتی استان کاهش یابد.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل با اشاره به اینکه بیشترین علت وقوع تصادفات در استان اردبیل دو طرفه بودن جاده‌ها است، گفت: امیدواریم با تبدیل راه‌های دوطرفه به بزرگراه شاهد کاهش تصادفات به ویژه تصادفات رخ به رخ در استان باشیم.

هاشمی با اشاره به هزینه بالای حفاظت و نگهداری راه‌ها، افزود: حفاظت، نگهداری و ارتقای ایمنی راه‌ها از اولویت‌های راهداری استان است و امیدواریم اعتبارات لازم برای نگهداری از راه‌های استان افزایش یابد.

او با بیان اینکه سه عامل انسانی، جاده‌ای و خودرویی در بروز تصادفات موثر هستند، اظهار کرد: برای جلوگیری از وقوع تصادفات باید علاوه بر ارتقای ایمنی راه ها، فرهنگ رانندگی هم ارتقا یابد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • انسداد محور کرج کندوان لغو شد
  • ریزش سنگ های معلق در جاده هراز 
  • انسداد محور کرج ـ کندوان لغو شد
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود
  • خط کشی ۶۶ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی شهرستان چایپاره در سال ۱۴۰۲
  • اصلاح ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در جاده‌های استان اردبیل
  • ثبت رکورد جدید جابه جایی کالا توسط ناوگان حمل و نقل کردستان
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • تخصیص ۲۰۰ میلیارد تومان برای طرح‌های راهداری بوشهر