Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا-توقع ما اين است که همچنان وزارت خارجه به تلاش‌هايش درزمينه تسهيل سفر ايراني‌ها و گردشگران کشورمان به ديگر کشورها ادامه دهد و شاهد لغو رواديد با کشورهاي بيشتري....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۶۹۹۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند

با توجه به فرآیند پیچیده اخذ روادیدهای بلند مدت در پادشاهی تایلند، عدم مسئولیت‌پذیری اخذ روادید  از طرف باشگاه‌ها و یا سازمان‌های برگزاری مبارزات و هزینه‌های سنگین برای ایرانیان، اکثریت ورزشکارانی که برای زندگی و تمرین به این کشور مهاجرت می‌کنند دچار دغدغه هستند. در این بین افرادی به غیر از مؤسسات قانونی تحت نظارت دولت، بازار سیاه تشکیل داده و با اعلام هزینه‌های کمتر اقدام به این کار می‌کنند.

بنا به گزارش‌های متعدد از یکسال گذشته از طرف رزمی‌کاران لژیونر مقیم تایلند که نام برخی از آنان نیز از شهرت قابل توجهی برخوردار است، شخصی با ادعای توانایی اخذ روادید با هزینه مناسب‌تر و زمان کمتر، پس از اخذ مبلغ و گذرنامه از قربانی، برای پاسخگویی طفره می‌رود تا زمانی که روادید  فعلی منقضی، اقامت وی غیر قانونی تلقی و اصطلاحا Over Stay شود. نکته جالب اینجاست که این شخص از طرف یکی از دانشگاه‌های تایلند برای اخذ روادید آموزشی (ED) معرفی می‌شود. جایی که ده‌ها ایرانی برای اخذ این نوع روادید مجبور به مدارک تاییدیه این دانشگاه هستند. بنا به گزارش‌های تکمیلی این خانم تایلندی همسر ایرانی و تا حدی به زبان فارسی آشنایی دارد.

طبق قوانین پلیس مهاجرت تایلند، به ازای هر روز اقامت بیش از زمان قانونی ۵۰۰ بات (معادل حدودا ۱۴ دلار) جریمه در نظر گرفته شده‌است که سقف این جریمه ۲۰ هزار بات (معادل حدودا ۵۵۵ دلار) که تا ۹۰ روز اقامت غیرقانونی قابل پرداخت است. اما اقامت بیش از این زمان جرم محسوب و شامل مجازات کیفری و ممنوع‌الورودی به کشور از یکسال به بالا می‌شود. کلاهبرداران نیز از این قانون سوء استفاده می‌کنند. چرا که شخصی که گذرنامه در دست ندارد و مدت اقامتش منقضی شده است، نمی‌تواند طرح شکایت خود را به مراجع ذیربط ارائه دهد و در واقع نه راه پیشی برای او می‌ماند و نه راه پس.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • (ویدئو) فوران آتشفشان فرودگاهی در اندونزی را تعطیل کرد
  • رزمی کاران ایرانی قربانی کلاهبرداران روادید در تایلند
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشورهای عضو شانگهای برقرار شود
  • ویزای زیارتی یا گردشگری برای کشور‌های عضو شانگهای برقرار شود
  • گردشگران بلاروس می‌توانند بدون روادید به ایران سفر کنند
  • شرکت فرودگاه‌ها: وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود 
  • مناطق گردشگری کرمان از طریق رسانه های روسیه معرفی شوند
  • هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می‌شود
  • وجود هرگونه محدودیت پروازی و فرودگاهی تکذیب می شود