Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-04-30@19:33:26 GMT

شرایط فروش ویژه زمستانه برند لوکس فرانسوی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۱۷۷۴۱

پدال نیوز- از سوی آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه زمستانه این برند پرمیوم فرانسوی اعلام شد..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۱۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران در حال برگزاری است و از قرار معلوم، خودرو‌های سایپا موردتوجه کره شمالی قرار گرفته‌اند؛ به‌طوری‌که وزیر امور اقتصادی کره شمالی، توانایی خودروسازی سایپا را تحسین کرد.

به گزارش دیجیاتو، وزیر امور اقتصادی خارجی کره شمالی، از تمایل این کشور برای همکاری با گروه خودروسازی سایپا خبر داد. این خبر را خبرگزاری رسمی سایپا، یعنی سایپانیوز در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

این روز‌ها ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران در حال برگزاری است و خودروسازان ایرانی نیز به دنبال بازار صادراتی برای محصولات خود هستند. به نظر می‌رسد که اکنون خودرو‌های سایپا موردتوجه جمهوری دموکراتیک خلق کره قرار گرفته‌اند.

«یون جونگ‌هو»، وزیر امور اقتصاد خارجی کره شمالی گفته است که روابط دوستانه سیاسی دو کشور می‌تواند به‌عنوان دلیلی برای همکاری‌ها در صنعت خودرو ایفای نقش کند. او همچنین توانایی سایپا را در تولید خودرو‌های سواری و تجاری، خوب ارزیابی کرده و از تمایل کشورش برای همکاری با سایپا سخن گفته است.

نگاهی به صنعت خودروسازی کره شمالی

برند مشهور صنعت خودروسازی جمهوری دموکراتیک خلق کره «پیونگهوا موتورز» نام دارد. این برند فعالیت خود را از سال ۱۹۹۸ (۱۳۷۷) و با سرمایه‌گذاری مشترک کره شمالی و جنوبی آغاز کرد. محصولات پیونگهوا موتورز خودرو‌هایی از برند فیات و برلیانس هستند که تحت لیسانس دو شرکت چینی و ایتالیایی در این کشور مونتاژ می‌شوند. پیونگهوا موتورز حقوق انحصاری تولید، عرضه و فروش خودرو‌های دست‌دوم را نیزدر جمهوری دموکراتیک خلق کره در اختیار دارد. بااین‌حال، اکثر مردم کره شمالی قادر به خرید خودرو حتی از نوع دست‌دوم نیستند.

دیگر برند صنعت خودروسازی کره شمالی «کارخانه موتور سونگری» نام دارد. این برند در تولید خودرو‌های سنگین و نیمه‌سنگین تجاری فعالیت دارد.

در مورد ایران اکسپو ۱۴۰۳

ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران، از روز شنبه هفته جاری آغاز شده و در آن، بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۸۵ کشور جهان حضور دارند. نمایشگاه ایران اکسپو ۱۴۰۳ مورد استقبال تولیدکنندگان، تجار و بازرگانان خارجی قرار گرفته است. این نمایشگاه تا ۱۲ اردیبهشت‌ماه برپاست. امکان بازدید برای عموم مردم، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی از ساعت ۹ تا ۱۶ فراهم است.

دیگر خبرها

  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • مقامات سیاسی ترکیه و دردسر خودروهای لوکس
  • خودرو‌های سایپا، چشم «کره شمالی» را گرفت
  • قطارهای لوکس ایران، سفری شاهانه در انتظار شماست
  • واکاوی ادعای مدیر شهرداری تهران درباره تمیز بودن تهران نسبت به پاریس | گردشگران و روزنامه های معتبر دنیا درباره این شهر لوکس فرانسوی چه می گویند؟
  • پیشنهاد‌های مالی وسوسه کننده به شمسایی برای مصرف برنج + فیلم
  • مایک منیان و تردید در مورد آینده‌اش در میلان
  • جنجال سفر‌های هوایی لوکس دیوید کامرون
  • موتور برق ویژه مسافرت و کمپینگ | باغ ویلا
  • صادرات دفاعی فرانسه به اسرائیل به کم‌ترین حد رسید