Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک مقام کاخ سفید اعلام کرد دارندگان کارت سبز آمریکا پس از انجام یک غربالگری مجدد می توانند به خاک آمریکا بازگردند..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۲۳۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این شرکت ها در دادگاه استیناف منطقه کلمبیا شکایت خود را ثبت کرده و مدعی شده اند قانون مذکور، قانون اساسی این کشور را درباره آزادی بیان نقض می کند. در ۲۴ آوریل جوبایدن رییس جمهور آمریکا این قانون را امضا کرد که طبق آن بایت دنس تا ۱۹ ژانویه فرصت دارد تیک تاک را بفروشد یا با ممنوعیت در این کشور روبرو خواهد شد.

شرکت های مذکور در شکایت خود نوشته اند: برای نخستین بار در تاریخ، کنگره آمریکا قانونی را اجرا کرده که مربوط به یک پلتفرم خاص است و آن را به طور دایمی و در سطح ملی ممنوع می کند.

در شکایت ذکر شده فرایند واگذاری نه از لحاظ فناوری و نه از لحاظ حقوقی به سادگی امکانپذیر نیست. بی شک این قانون تیک تاک را تا ۱۹ ژانویه ۲۰۲۵ میلادی وادار به تعطیلی می کند و ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی که از پلتفرم برای برقراری ارتباط استفاده می کنند را ساکت می کند.

کاخ سفید اعلام کرد به دلایل امنیتی خواهان پایان یافتن مالکیت چین بر این اپ و نه ممنوعیت تیک تاک است.

شکایت مذکور جدیدترین تحول در راستای تلاش های تیک تاک قبل از مسدود شدن اپ در آمریکا است. این درحالی است که شرکت هایی مانند اسنپ چت و متا سعی دارند از عدم قطعیت وضعیت تیک تاک بهره بگیرند و سهم این شرکت از تبلیغات آنلاین را بربایند.

کد خبر 6100070

دیگر خبرها

  • خبر بنزینی دولت؛ دارندگان کارت سوخت بخوانند
  • راهنمای جامع برندگان لاتاری گرین کارت
  • تقابل ۲ کلیدواژه «بزرگ» و «محدود» در عملیات رفح
  • تیک تاک در مقابل کاخ سفید قد علم کرد
  • بررسی ۷۹۰ پرونده در کمیسیون صلاحیت ساخت و ورود دارو
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • سوریه:آمریکا صلاحیت اظهار نظر درباره حقوق بشر را ندارد
  • کنایه به اظهارات سخنگوی شورای نگهبان درباره ردصلاحیت حسن روحانی
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شدند
  • اعتراف کیهان: فقط ۱۶۵ نامزد اعتدالی و اصلاح طلب برای انتخابات مجلس دوازدهم تایید صلاحیت شده بودند