Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-18@16:34:07 GMT

۹۰درصد زندانیان غیرعمد بدهکار مالی هستند

تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۲۷۲۶۸

۹۰درصد زندانیان غیرعمد بدهکار مالی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۲۷۲۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر میرزایی فرماندار بهشهر سه شنبه شب در جلسه گلریزان زندانیان غیر عمد به میزبانی بندرامیرآباد اظهار کرد: طبق سنوات گذشته جشن گلریزان زندانیان جرایم غیر عمد بهشهر با حضور دادستان و رئیس دادگستری بهشهر، انجمن زندان شهرستان و با میزبانی مدیریت بندر امیرآباد با حضور مدیران شرکت‌های مستقر در بندر و تعدادی از خیران برگزار شد.

وی افزود: با همت همگانی مساعدت خوبی انجام شد و پیگیری برای ادامه دریافت مساعدت‌ها صورت می‌گیرد تا زندانیان جرایم غیر عمد به آغوش گرم خانواده برگردند.

فرماندار بهشهر یادآور شد: با زندانی بودن زندانیان آسیب متوجه خانواده زندانی است و تحصیل کسب و کار، معیشت درمان و… را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

میرزایی گفت: باید از زندانیان جرایم غیر عمد دستگیری شود تا به زندگی آبرومندانه برگردند.

میثم ناصحی رئیس دادگستری شهرستان بهشهر هم اظهار کرد: جشن گلریزان با حضور خیران و صنایع در بندر امیرآباد برگزار شد و ۴ میلیارد تومان‌جمع آوری شد که این کمک‌ها ادامه دارد.

وی افزود: برخی از شهروندان و هموطنان در زندان در حال تحمل حبس هستند و امیدواریم با مشارکت مردم با توجه به شعار سال "جهش تولید با مشارکت مردم " با همکاری شرکت‌های سطح شهرستان و مردم برخی از مشکلات را برطرف کنیم که از مقامات شهرستانی و مدیران شرکت‌ها تقدیر می‌شود که این جلسات ادامه دارد تا بخشی از مشکلات برطرف شود.

به گفته ناصحی، هیچ چیزی بالاتر از آزادی نیست و در بند بودن هر انسانی تمام اراده را از وی سلب کرده و فرد به دنبال راهکار برای رهایی از بند است.

ابوالقاسم کیانی دادستان بهشهر هم در سخنانی گفت: در بندر امیرآباد جلسه‌ای تحت عنوان‌حمایت از زندانیان جرایم غیر نقد برگزار شد که ۴ میلیارد تومان توسط خیران و مدیران شرکت‌های فعال در بندر امیرآباد گلریزان شد.

وی افزود: این مبلغ به ستاد دیه اختصاص یافته است که به حساب ستاد دیه پرداخت می‌شود.

محمدعلی موسی پور گرجی مدیر کل بنادر و دریانوردی بندر امیرآباد هم در سخنانی گفت: کمک به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد وظیفه همگانی و یک تکلیف شرعی و دینی است که باید آن را به فرهنگ حسنه تبدیل کنیم.

وی اظهار داشت: سنت حسنه آزاد سازی زندانیان علاوه بر حفظ آبروی یک خانواده موجب کاهش آسیب‌های روانی و اجتماعی ناشی از گرفتاری سرپرست خانواده در بند زندان می‌شود و شرکت‌های مستقر در بندر امیرآباد هم در این راستا برای گلریزان و کمک به زندانیان جرایم غیر عمد وارد کار شده و کمک‌های خود را ارائه کردند که همچنان ادامه دارد.

حسین محمودجانلو رئیس انجمن حمایت از زندانیان بهشهر هم خاطر نشان کرد: تلاش برای رفع مشکلات زندانیان و گره گشایی از زندانیانی که به واسطه جرایم غیر نقد در زندان به سر می‌برند از وظایف مهمی است که برعهده داریم.

وی افزود: در این راستا جلسات متعدد برگزار و ضمن کمک برای آزادی زندانیان تلاش داریم تا از مشکلات خانواده زندانیان هم‌گره گشایی شود.

کد خبر 6080412

دیگر خبرها

  • ۵۰۶ زندانی جرائم غیرعمد از زندان‌های استان فارس آزاد شدند
  • جشنی برای آزادی زندانیان جرایم غیر عمد
  • کاهش ۱۰ درصدی آمار زندانیان چهارمحال‌ و بختیاری
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • کمک ۵۰ میلیون تومانی خیر بافقی به آزادی زندانیان غیر عمد
  • آزادی ۲۵ زندانی جرائم غیرعمد لرستان توسط محسن چاووشی
  • کمک ۴۰ میلیاردی خیران برای آزادی زندانیان نیازمند در بهشهر
  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • متصدی سلاح «زنگار» مقصر شناخته شد/ ۱۸ ماه زندان
  • اهدای مدال برای رهایی