Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-07@10:32:11 GMT

رفتارمان در برخورد با خودروهای امدادی را اصلاح کنیم

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۴۰۱۳۶

رفتارمان در برخورد با خودروهای امدادی را اصلاح کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۴۰۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس هم‌زمان با فرا رسیدن گرامیداشت هفته هلال‌احمر از اجرای برنامه‌های متنوع امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی در سطح استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از فارس و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان، حسین درویشی از اجرای ۵۷ برنامه امدادی، درمانی، حمایتی و فرهنگی هم‌زمان با گرامیداشت هفته هلال احمر خبر داد و اظهار کرد: هجدهم تا بیست‌وچهارم اردیبهشت به عنوان گرامیداشت هفته هلال نام‌گذاری شده است که هلال احمر استان فارس در جهت ارائه خدمات ویژه به هم‌استانی‌ها اقدام به اجرای طرح‌های مختلف بشردوستانه و حمایتی کرده است.

وی افزود: این جمعیت با اجرای طرح‌های حمایتی در دو حوزه درمان و توان‌بخشی و داوطلبان نظیر افتتاح طرح‌های آبرسانی در فارس و هرمزگان، ارائه خدمات فیزیوتراپی، کاردرمانی، بینایی‌سنجی و گفتار درمانی به مددجویان با ۵۰ درصد تخفیف فرانشیز در یک روز، خدمات ارتوز، پروتز، دندانپزشکی و دندان سازی به نیازمندان با تخفیف و همچنین حضور تیم‌های خدمات بهداشتی و درمانی توسط تیم‌های اضطراری و کاروان سلامت در مناطق کم‌برخوردار ارائه خدمت خواهد داشت.

برگزاری دوره‌های آموزشی همگانی مبتنی بر نیاز در خانه‌های هلال، پارک‌های محله‌ای و مساجد، کلاس‌های آموزشی امداد و کمک‌های اولیه و طرح آموزشی جمعه و ایمنی از جمله فعالیت آموزشی این جمعیت در هفته هلال احمر است که مدیرعامل این جمعیت به آن اشاره کرد.

درویشی در ادامه با اشاره به اجرای فعالیت‌های امدادی تصریح کرد: برگزاری مانورهای مختلف امدادونجات با رویکردهای تخصصی همچون امداد کوهستان، امدادونجات جاده‌ای و اسکان اضطراری و همچنین اجرای برنامه توان‌افزایی نجات‌گران تخصصی با صعود سراسری به قله بل بلندترین قله استان در شهرستان اقلید صورت می‌پذیرد.

وی در پایان به افتتاح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی در حوادث توسط این جمعیت پرداخت و اضافه کرد: با توجه به نقش و جایگاه رسانه و اهمیت آن در اطلاع‌رسانی و انتشار به موقع اخبار و اطلاعیه‌های رویدادها به ویژه حوادث این جمعیت اقدام به اجرای طرح برنامه مدیریت اضطراری روابط عمومی کرده است.

کد خبر 751448

دیگر خبرها

  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • پلیس مانع گسترش آتش کامیون شد
  • هنگام وقوع سیل چه کنیم ؟ | توصیه‌های کاربری برای مواقع پیش از سیل ، هنگام سیل و پس از سیل
  • ارائه خدمات امدادی به ۴۱۵ حادثه دیده در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲ / رشد ۴۸ درصدی برخورد با خودروهای شوتی
  • غرق شدن ۳ نفر در کانال آب‌رسانی در مرودشت
  • ورود خودرو‌های جدید به هلال احمر
  • تا پای جان برای دختر ایران
  • سیل و آبگرفتگی در ۲۱ استان کشور