Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «»
2024-05-03@16:47:57 GMT

نماهنگ ای مردان جنگ به پاس رشادت‌های رزمندگان یمنی

تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۴۷۸۱۵

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ ایمن قاطه هنرمند یمنی به پاس تقدیر از رزمندگان ارتش و نیروهای مردمی یمن در جبهه‌های جنگ با دشمنان ترانه‌ای با....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۴۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه

به نقل از شبکه المسیره، میدان «السبعین» صنعا در پاسخ به ندای «عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن در سخنرانی دیروز خود شاهد حضور پرشورتر از راهپیمایی‌های هفته‌های گذشته و طوفان میلیونی بود.

همزمان با راهپیمایی مرکزی در صنعا، میلیون‌ها یمنی دیگر در بیش از ۱۸۰ میدان در ۱۵ استان این کشور در حمایت از غزه و اقدامات نیرو‌های مسلح یمن راهپیمایی کردند.

راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه + فیلم

شهروندان یمنی در این راهپیمایی با برافراشتن پرچم‌های فلسطین و پرچم‌های آزادی علیه سیاست استکبار آمریکا در منطقه و جهان تاکید کردند که میدان‌ها را تخلیه نخواهند کرد و تا توقف تجاوز صهیونیست‌ها به غزه به این حضور میلیونی ادامه خواهند داد.

شهروندان یمنی همچنین حمایت خود را از دستورات رهبر انصارالله یمن مبنی بر آغاز فاز چهارم عملیات علیه مثلث تجاوز (آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی) اعلام کردند.

راهپیمایی کنندگان یمنی همچنین شعار‌هایی را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین سر دادند.
مردم استان‌های مختلف یمن و به ویژه صنعا جمعه هر هفته راهپیمایی باشکوهی را در حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت آنها برگزار می‌کنند.

راهپیمایی امروز یمنی‌ها درپی درخواست رهبر انصارالله در سخنرانی روز پنجشنبه باشکوه‌تر از هفته‌های قبل برگزار شد.

در پایان راهپیمایی میدان السبعین در صنعا سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن از آغاز فاز چهارم عملیات این کشور علیه «مثلث تجاوز» در راستای اجرای دستورات رهبر انصارالله خبر داد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • واکنش سردار شریف به برخورد حاکمان آمریکا با دانشجویان معترض
  • نسل جوان با رشادت های دفاع مقدس آشنا شوند
  • «با مردم»، نماهنگ جدید مهدی رسولی منتشر شد + دانلود
  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • یمن: با آتش بازی نکنید؛ خیلی بیشتر از آن‌چه که فکر می‌کنید سلاح داریم