Web Analytics Made Easy - Statcounter

پایگاه خبری تحلیلی بانک مردم: پاسخگویی به سپرده‌گذاران تعاونی‌‌های منحله ۸ گانه از سوی مدیرعامل و اعضای هیات مدیره موسسه اعتباری کاسپین پس از انجام فرایند نقل و انتقال دارایی‌ها و....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۵۶۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند

محمد امین خدایاری در گفتگو با خبرنگار مهر، از صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق یکی از تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد و اظهار کرد: طی این حکم هر کدام از این اشخاص به پرداخت ۶۵ میلیارد ریال و در مجموع ۱۳۰ میلیارد ریال محکوم شد اند.

رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی دماوند گفت: خوشبختانه با اقتدار دستگاه قضائی این حکم صادر شده است.

خدایاری بیان کرد: این مدیران همان مدیرانی هستند که در روزهای اول حضورم در این شهرستان به دستور فرماندار محترم برای بازستانی حقوق از دست رفته مردم در برخی از این تعاونی‌ها از سمت خود عزل و مدیران انتصابی توسط اداره تعاون برای این تعاونی منصوب و همه اعضای هیأت مدیره به مرجع قضائی و شورای حفظ حقوق بیت المال استان معرفی شدند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی دماوند بیان کرد: اواخر سال ۱۴۰۲ حکمی مبنی بر بازپس گیری زمین تصرف شده این افراد صادر و توسط دستگاه قضائی بخش رودهن به بیت المال بازگشت و موضوعات دیگر را از طریق اتحادیه تعاونی‌های مسکن شهرستان دماوند پیگیری و حکم جدید صادره به همین سبب بوده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد موارد دیگر تخلفات این افراد و برخی دیگر از تعاونی‌ها در دست پیگیری است که انشاالله به محض حصول نتیجه به استحضار مردم شریف و صبور شهرستان خواهد رسید.

کد خبر 6100147

دیگر خبرها

  • شناسایی رسوب ۲۵ همت در سپرده دستگاه‌ها با حساب واحد خزانه
  • تبعیض در اخذ تسهیلات بانکی بین مردم و کارمندان بانک‌/ تسهیلات پرداختی به کارمندان بانک‌ها از خرداد به‌روزرسانی نشده است
  • صادرات ۱۰۷ میلیون دلاری تعاونی‌های خراسان رضوی طی سال گذشته
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • راهکاری برای تشویق و انگیزه سرمایه‌گذاران تدوین شود
  • سپرده بلندمدت دارایی‌های پرسپولیس در بانک شهر
  • پاسخ عجیب بانک مرکزی به درخواست زوج‌های جوان: «هیچ بانکی اعتبار پرداخت وام ازدواج ندارد»
  • هشتمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد
  • ۲۰۰ میلیارد ریال تسهیلات تعاونی‌ در سبزوار پرداخت شد
  • نقدینگی کنترل نمی‌شد، گرفتار ابَر تورم می‌شدیم