Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@20:18:08 GMT

جنگ خروس ها در بانکوک

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۸۱۲۵۷

جنگ خروس ها در بانکوک.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۸۱۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک

2 داور زن و بین‌المللی فوتسال ایران توانسته‌اند عملکردی درخشان را از خود در جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 از خود به جای بگذارند.

به گزارش فوتبال 360، جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 به روز آخر فعالیت خود در مرحله گروهی رسیده و قرار است فردا (دوشنبه)، 4 مسابقه پایانی مرحله گروهی هم به انجام برسد تا با رونمایی از چهره 8 تیم برتر، مسابقات وارد مرحله حذفی شود. در کنار حضور تیم ملی ایران در این دوره از رقابت‌ها در قامت پرافتخارترین تیم قاره و حفظ رکورد 100 درصدی در مسیر صعود از مرحله گروهی، اتفاق ویژه این دوره از رقابت‌ها، حضور زری فتحی و گلاره ناظمی در نقش نماینده‌های داوری ایران است.

ابراهیم محرابی افشار هم دیگر داور ایرانی حاضر در جام ملت‌های فوتسال آسیا 2024 است اما حضور فتحی و ناظمی در حالی بیش از پیش جلب‌توجه کرده که آن‌ها در رقابت‌های داخلی، تنها در فوتسال زنان قضاوت می‌کنند اما در عرصه بین‌المللی شرایط کاملاً متفاوت است. این 2 داور باتجربه که بیش از 7 سال سابقه فعالیت بین‌المللی دارند، در رزومه خود حالا قضاوت در جام ملت‌های آسیا 2024 را هم اضافه کردند و در مرحله گروهی توانستند کارنامه درخشانی را از خود به جای بگذارند.


افتخارآفرینی ادامه‌دار گلاره ناظمی

داور 40 ساله فوتسال ایران که گفته می‌شود جدی‌ترین گزینه نایب‌رئیسی زنان فدراسیون فوتبال است، بعد از تجربه قضاوت در تورنمنت‌های مهمی چون مسابقات قهرمانی دانشجویان مردان جهان، جام باشگاه‌های فوتسال مردان جهان و البته جام جهانی فوتسال مردان، حالا در حال درخشیدن در جام ملت‌های آسیا 2024 است. ناظمی که در دوره قبلی رقابت‌ها هم حضور داشت، یکی از 20 داور این تورنمنت محسوب می‌شود و با توجه به اضافه‌شدن کمک‌داور ویدئویی، داوران ایرانی هر روز قضاوت دارند اما شاخص‌ترین قضاوت ناظمی در مرحله گروهی در جدال تیم‌های ملی چین و ویتنام بود.

ناظمی در قامت داور اول نبرد حساس چین و ویتنام را سوت زد و عملکردی درخشان و بدون‌نقص را از خود به جای گذاشت و نمره بالایی گرفت. همچنین فعالیت به عنوان داور چهارم در دیدار تیم‌های ملی ژاپن و قرقیزستان و البته کمک‌داور ویدئویی در دوئل عراق و استرالیا در کارنامه گلاره ناظمی به چشم می‌خورد. او که جزو باتجربه‌ترین داوران حاضر در جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا 2024 است، بدون‌شک کاندیدای قضاوت در مسابقات حساس مرحله حذفی خواهد بود و باید دید دیدار بعدی که او به عنوان داور اول سوت می‌زند، کدام مسابقه است. آنچه واضح است اینکه گلاره ناظمی بیش از پیش شایستگی خود برای قضاوت در مسابقات فوتسال مردان را نشان داده و این اتفاق در آستانه برگزاری جام جهانی فوتسال مردان می‌تواند برگ برنده مهمی برای داور باتجربه فوتسال ایران باشد.


قدرت‌نمایی به سبک زری فتحی

داور شیرازی و 35 ساله فوتسال ایران که از سال 2017 در فهرست داوران الیت فیفا حضور دارد، در جام ملت‌های فوتسال مردان آسیا 2017 تجربه قضاوت در مسابقه رده‌بندی را در کارنامه خود دارد و همچنین در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال مردان اروپا هم سوت زده است. فتحی جزو فعال‌ترین داوران مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 2024 بوده و توانسته کارنامه موفقی را از خود به جای بگذارد و نمرات بالایی تا پایان روز پنجم مسابقات به‌دست آورده است.

فتحی که در بازی حساس تیم‌های ملی کره‌جنوبی و تاجیکستان در نقش داور سوم فعالیت کرد، سوت قضاوت نبرد ژاپن و کره‌جنوبی را در دست گرفت و این مسابقه سرنوشت‌ساز برای ژاپنی‌ها را در نقش داور اول به خوبی قضاوت و اداره کرد. همچنین امروز، زری فتحی داور دوم نبرد تیم‌های ملی تایلند و ویتنام بود که در این مسابقه هم او توانست روز خوبی را پشت سر بگذارد و عملکرد کم‌نقصی داشت تا به روند موفق خود در جام ملت‌های آسی 2024 ادامه بدهد و بدون‌شک او هم در شرایطی مشابه ناظمی، در صورتی‌که ایران به مراحل پایانی راه پیدا نکند، می‌تواند کاندیدای قضاوت در حساس‌ترین مسابقات مرحله حذفی باشد.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • در تایلند به کجا‌ها سر بزنیم؟
  • عکس| آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • (عکس) آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی
  • آخرین تمرین تیم ملی برای سهمیه جام جهانی (عکس)
  • فرش قرمز آسیا زیرپای داوران زن ایرانی؛ کولاک گلاره و زری در بانکوک
  • طرز تهیه یک غذای خوشمزه با ۸ خروس توسط آشپز چینی (فیلم)