Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@13:18:32 GMT

دسر توت فرنگي قلبي براي سپندارمذگان

تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۸۶۲۰۸

دسر توت فرنگي قلبي براي سپندارمذگان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۸۶۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)

 رسانه‌ ایتالیایی از دلیل اتفاقی که باعث تعلیق بازی تیم‌های رُم و اودینزه شد، پرده برداشت.

به گزارش تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت با اشاره به حادثه‌‌ای از حال رفتن ایوان اندیکا مدافع تیم رم در بازی شب گذشته (یکشنبه) جالوروسی و اودینزه در ورزشگاه داسیا آره‌نا که باعث تعلیق آن در دقیقه 72 شد، ضربه وارده به قفسه سینه این بازیکن در نیمه نخست را دلیل وقوع این اتفاق اعلام کرد.

اندیکای 24 ساله در اواسط نیمه دوم بدون آنکه با بازیکنی دیگر برخورد داشته باشد، نقش بر زمین شد که این اتفاق سایرین را نگران وقوع حمله قلبی به بازیکن جالوروسی کرد، به خصوص وقتی پزشکان با دستگاه شوک وارد شدند. نگرانی‌‌ها اما با انتقال بازیکن به خارج از زمین بازی در حالی که هوشیار بود، برطرف شد. آخرین گزارش‌ها از پایدار بودن حال اندیکا حکایت دارد که مستقیماً از ورزشگاه به بیمارستان انتقال یافته  و در آنجا تأیید شد که او دچار حمله قلبی نشده است.

طبق گزارش نشریه گاتزتادلواسپورت اتفاقی که برای اندیکا رخ داد؛ نتیجه برخورد شدیدی بود که در دقیقه 38 بازی با لورنزو لوکا، مدافع تیم اودینزه داشت و طی آن ضربه‌ای شدید به قفسه سینه‌اش وارد آمد؛ البته این ادعای گاتزتا هنوز توسط مقامات باشگاه رم تأیید یا رد نشده است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قرارداد اشلی کول با رم فسخ شد مديران فوتبالی کشور برای "دانش افزایی" به ایتالیا رفتند (فیلم)

دیگر خبرها

  • استفاده از جایگزین های نمک خطر مرگ های قلبی را کاهش می دهد
  • ارتباط بین ریزش مو و سکته قلبی
  • یک توصیه برای کاهش تاثیر استرس بر قلب
  • هشدار ترسناک دانشمندان در مورد استفاده از ویپ
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • چند باور رایج و غلط درباره ویتامین‌ها
  • مرگ یکی از اراذل و اوباش در پایتخت 
  • ۱۷ عادتی که برای سلامت قلب ضرر دارد
  • مربی سابق بدنساز پرسپولیس درگذشت
  • اعلام دلیل از حال رفتن بازیکن رُم مقابل اودینزه (+عکس)