Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-29@14:32:31 GMT

ماده‌ای خطرناک در سیب زمینی سرخ‌کرده!

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۷۸۷۷۰۰

ماده‌ای خطرناک در سیب زمینی سرخ‌کرده!.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۷۸۷۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟

‌به گزارش جام جم آنلاین، جعفر قنادباشی در پاسخ به این پرسش که آیا رژیم صهیونیستی طرح عملیات نظامی زمینی به غزه را اجرایی خواهد کرد؟ افزود: مدت‌هاست که مقامات رژیم صهیونیستی می‌گویند که به رفح حمله زمینی می‌کنند. اما تاکنون به دلایلی این طرح را اجرایی نکرده‌اند.

وی یادآور شد: برای نمونه مدتی پیش آن‌ها ادعا کردند که به دلیل ناتوانی در حمله زمینی اقدام به این کار نخواهند کرد. علاوه بر این فشار‌های بین المللی نیز مانع این اقدام آن‌ها شده بود‌.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل عنوان کرد: این در حالی است که اکنون این دو عامل جدی‌تر شده و با توجه به شکل گیری موج استعفا در میان نظامیان رژیم صهیونیستی می‌توان گفت نارضایتی در بین آن‌ها بیشتر از قبل شده است.
 
قنادباشی ادامه داد: علاوه بر این اعتراضات جهانی نسبت به کشتار مردم مظلوم غزه نیز افزایش پیدا کرده است و این روز‌ها شاهد اعتراضات دانشجویی گسترده در دانشگاه‌های آمریکا هستیم.

وی درباره اعتراضات دانشجویان و اساتید در دانشگاه‌های آمریکا تاکید کرد: آنچه در دانشگاه‌های آمریکا شاهدش هستیم، نشان می‌دهد که نخبگان در آمریکا نسبت به واقعیت آنچه در غزه می‌گذرد، آگاه شده‌اند.

 وی توضیح داد: بنابراین شرایط برای این اقدام رژیم صهیونیستی دشوارتر شده است و چنانچه اسرائیلی‌ها مرتکب خطای دیگری شوند با سرعت بیشتری به قهقرا خواهند رفت.

این تحلیلگر مسائل بین‌الملل خاطرنشان کرد:، اما در این بین باید توجه داشت که نمی‌توان از مقامات رژیم صهیونیستی انتظار تصمیم‌گیری درست داشت، زیرا از آن‌ها تاکنون رفتار عاقلانه‌ای ندیده‌ایم.

قنادباشی با اشاره به اینکه بازیگران سیاسی براساس فایده و سود دست به اقدامات لازم می‌زنند، افزود: این در حالی است که به دلیل رفتار‌های روان پریش مقامات رژیم صهیونیست نمی‌توان ارزیابی مناسبی از اقدامات آن‌ها در آینده داشت.
 
وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت حمله زمینی رژیم صهیونیستی به رفح، آمریکایی‌ها با آن‌ها همراه خواهند شد؟ نیز بیان کرد: نباید فراموش کرد که اصلی‌ترین سیاست آمریکا در خاورمیانه حفظ رژیم صهیونیستی است.

 این تحلیلگر مسائل بین‌الملل ادامه داد: در واقع اسرائیل پایگاه آمریکا در منطقه است و اگر شکست بخورد به معنای شکست آمریکاست. با این حال به نظر می‌رسد آمریکایی‌ها در صورت حمله زمینی به رفح دوگانه رفتار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • آیا رژیم صهیونیستی به رفح حمله می‌کند؟
  • جشن تکلیف هزار و ۶۳۰ فرشته زمینی در ملایر
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • حرکت عجیب و خطرناک راننده تاکسی در تونل + فیلم
  • (ویدیو) شاهکار خطرناک و باورنکردنی یک هم‌وطن در تونل
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • (ویدئو) اسرائیل آماده حمله زمینی به رفح می‌شود