Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری پاکستان روز چهارشنبه با تاکید بر اینکه دولت و ملت کشورش همچنان با قدرت، به حمایت های معنوی و دیپلماتیک از فلسطین ادامه خواهند داد، گفت: خواستار تشکیل....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۰۳۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد

ایسنا/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشکده علوم پزشکی چابهار گفت: استقلال مالی دانشکده علوم پزشکی چابهار پس از ۶ ماه تلاش بی وقفه و توجه ویژه دولت سیزدهم محقق شد و این نوید دهنده حل مشکلات بهداشتی و درمانی و ارتقای شاخص های سلامت منطقه جنوب سیستان و بلوچستان است.

منصور نعیم آبادی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: پس از استقلال مالی و افتتاح حساب ۲۷۰ میلیارد ریال برای نخستین بار پس از راه اندازی این دانشکده به حساب شبکه‌های بهداشت و بیمارستان‌های تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار واریز شد.

وی گفت: اعتبارات در قالب برنامه ۱۰۰ روزه و مبتنی بر عملکرد مراکز تحت پوشش تخصیص و به حساب واریز می‌شود و امیدواریم شاهد تحولی در خدمت‌رسانی به مردم عزیز منطقه باشیم.

وی تصریح کرد: تزریق اعتبارات در چندین مرحله ادامه خواهد داشت و از سوی دیگر نظارت بر عملکرد و نحوه هزینه کرد نیز موشکافانه توسط کارشناسان ستادی انجام خواهد گرفت.

سرپرست معاونت توسعه دانشکده علوم پزشکی چابهار ضمن تقدیر از نگاه ویژه وزارت بهداشت به دانشکده علوم پزشکی چابهار و تقدیر از ‌حمایت‌های سرپرست دانشکده ابراز امیدواری کرد، در مدت کوتاهی بخشی از مشکلات زیرساختی و تجهیزاتی با رویکرد برنامه ۱۰۰ روزه مرتفع خواهد شد.

نعیم آبادی با اشاره به اینکه مشکلات بهداشتی و درمانی در جنوب سیستان و بلوچستان خیلی زیاد و محرومیت ها فراوان است مثلا در شاخص‌های بهداشتی، چابهار تنها منطقه‌ای است که پوشش سیستم شبکه آن ۵۰ درصد هست، افزود: شما در هیچ کجای کشور همچنین موردی را نخواهید دید، در همین استان سیستان و بلوچستان سراوان و زابل شاخص بهداشتی ۱۰۰ درصد است.

وی بیان کرد: سرانه‌ی تخت بیمارستانی در کل کشور به ازای هر یک‌هزار نفر ۱.۸ تخت در سیستان وبلوچستان ۹ دهم، جنوب بلوچستان  ۶ دهم و در چابهار (منطقه سواحل مَکُران)  ۴ دهم است این یعنی به این معنا است که در شهرستان های دشتیاری، زرآباد و قصرقند حتی یک تخت بیمارستانی وجود ندارد و حداقل در ۶ شهرستان حوزه تحت پوشش دانشکده علوم پزشکی چابهار بیش از یک هزار و ۴۰۰ تخت تخت نیاز است تا به سرانه استاندارد کشوری در حوزه سلامت برسد.

به گزارش ایسنا، استان سیستان و بلوچستان در حوزه بهداشت و درمان ۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی در شهرهای زاهدان، ایرانشهر، زابل و چابهار دارد.

دانشکده علوم پزشکی چابهار یکی از مراکز آموزش عالی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در شهر چابهار است که در هشت اسفند ۱۴۰۰ و جلسه ۲۵۸ شورای گسترش دانشگاه علوم پزشکی با تأسیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی در چابهار موافقت کرد و در تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۲ رسما شروع به کار کرد و مدیریت سلامت ۶ شهرستان(شامل چابهار، کنارک، نیک‌شهر، دشتیاری، قصرقند و زرآباد) با یکهزار روستا و با جمعیت ۷۰۰ هزار نفر از منطقه بلوچستان را بر عهده دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • گوترش خواستار ارسال سریع کمک به غزه و برقراری آتش‌بس شد
  • تجمع دانشجویان پاکستانی در همبستگی با حامیان فلسطین در آمریکا+عکس
  • پیگیری مستقل شدن دو بخش لواسانات و رودبار قصران
  • سید حسن خمینی به نخست وزیر بورکینافاسو: طرح مسئله فلسطین از زبان شما به عنوان یک کشور مستقل و تاثیرگذار در آفریقا می تواند خیلی کمک کند
  • دانشکده علوم پزشکی چابهار از نظر مالی مستقل شد
  • سازمان ملل خواستار تحقیقات مستقل درباره گورهای دسته جمعی در غزه شد
  • «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • وزیرخارجه مصر: «حماس» باید در تشکیل کشور فلسطین مشارکت داشته باشد
  • چرا کارتر با تشکیل کشور فلسطین مخالف بود؟!
  • این آژانس فقط پس از برپایی کشور مستقل فلسطین منحل خواهد شد