Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دهوند»
2024-04-28@16:34:25 GMT

استخدام بهیار یا کاردان فوریت

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۸۰۶۲۳۴

بهیار یا کاردان فوریت جهت مرکز آمبولانسخشکبار ایوب کوچه حجت پلاک 1 بعد از پل ستارخان روبروی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دهوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت dehvand.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دهوند» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۰۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان از انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی خبر داد.

محسن زمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در اولین ماه از سال جدید، کارشناسان اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان به ۲۴ هزار و ۶۵۴ مأموریت امدادرسانی اعزام شدند که از مجموع آنها ۱۸ هزار و ۲۸۳ مورد مربوط به حوادث غیرتصادفی و ۶۳۷۱ مورد حوادث رانندگی بوده است.

وی افزود: در این مدت از مجموع حوادث رانندگی منجر به جرح در سطح استان ۴۱۴۷ مورد در مناطق شهری و ۲۲۲۴ مورد در نقاط جاده‌ای استان رخ داده است.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان با اشاره به ارائه خدمات اورژانس هوایی در سطح استان خاطرنشان کرد: در فروردین ۱۴۰۳، بالگرد امدادی اورژانس چهار بار به مأموریت اعزام شد و هفت بیمار و مصدوم را به مراکز درمانی استان اصفهان منتقل کرد.

زمانی با اشاره به آمار مأموریت‌های اورژانس موتوری گفت: واحد اورژانس موتوری استان در این مدت به ۳۳۰ مأموریت اعزام شدند و به مددجویان امدادرسانی کردند.

وی ضمن قدردانی از زحمات پرسنل اورژانس به عنوان افراد زندگی بخش در شرایط سخت بیماران اذعان کرد: در یک ماه گذشته کارشناسان اورژانس پیش بیمارستانی با انجام عملیات احیای قلبی و تنفسی هشت بیمار دچار ایست قلبی و تنفسی را از مرگ حتمی نجات دادند، همچنین در تولد چهار نوزاد در شرایط زایمان اورژانسی قبل از رسیدن به مرکز درمانی کمک کردند.

سرپرست اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث استان اصفهان افزود: فوریت‌های پزشکی استان اصفهان از ۱۶۲ پایگاه امدادی شامل ۸۱ پایگاه شهری، ۸۰ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، چهار دستگاه موتورلانس و یک اتاق فرمان برخوردار است.

کد خبر 748782

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۲۴ هزار عملیات امدادرسانی فوریت‌های پزشکی در استان اصفهان
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بيش از 89 هزار تماس با مرکز فوريت هاي پليسي گلستان
  • استخدام دانشجویان دانشگاه‌ها در آموزش و پرورش/جزییات طرح راتبه معلمی
  • امدادرسانی به سه بانو حادثه غرق شدگی در اصفهان و فلاورجان
  • غرق شدگی ۲ نفر در محدوده پل فلاورجان
  • غرق شدگی یک نفر در استخر خانگی
  • یک فوتی و یک مصدوم در پی آتش سوزی و انفجار گاز نیشابور
  • زایمان موفق خانم دامغانی در خانه با کمک اورژانس
  • ادعای رلوو: منچستریونایتد علاقه‌مند به استخدام ژاوی بود!