Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@19:40:52 GMT

خودرو های وارداتی کشور بی کیفیت و بنجل است

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۸۱۱۹۱۲

برخی از نمایندگان مجلس بر این باورند که برخی از خودرو های وارداتی کشور بی کیفیت و بنجل است..

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۱۱۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی عباس علی آبادی در حاشیه بازدید از محصولات گروه صنعتی تراکتورسازی ایران در نمایشگاه توانمندی های صادراتی ایران در تهران گفت: خیلی‌ها فاز واردات دارند و بر طبل آن می‌کوبند منافعشان در واردات خلاصه می‌شود، اما من به شخصه در مقابل روزنه‌های رانت خواهم ایستاد.

وی در عین حال تاکید کرد: مخالف واردات تراکتور نیستیم چرا که ما آنقدر قدرت در تولیدات تراکتور داریم و بهترین تراکتور دنیا رو تولید می‌کنیم که از واردات نمی‌ترسیم و کسی توان رقابت در فضای تراکتورسازی ایران را ندارد.

وزیر صنعت،معدن و تجارت افزود: با استعدادی که در تراکتورسازی و توانمندی که در کارگران و مدیرانش سراغ دارم هیچ کس نمی‌تواند با آنها رقابت کند و من به این موضوع واقف هستم و روی این اصل حساب می‌کنم.

وی اضافه کرد: وقتی تراکتور‌های ایرانی بهترین کیفیت، قیمت مناسب، تحویل دهی، پشتیبانی و خدمات پس از فروش را دارد اصلا چرا باید به فکر واردات باشیم؟

علی آبادی تصریح کرد: در این تفکر حتما روزنه‌ای برای رانت وجود دارد که به شخصه شناسایی و جلوی آن را خواهم گرفت.

وی در حوزه صنعت اظهار داشت: تراکتورسازی مورد حمایت وزارت صمت در حوزه‌ای تولید و صادرات و ارز بوده و خواهد بود همچنین تراکتورسازی وزنه ارزآوری برای کشور محسوب می‌شود.

وی یادآور شد: تراکتورسازی نیاز داخلی به این محصول استراتژیک را نیز تامین می‌کند.

مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی هم در این مصاحبه گفت: از محل صادرات گروه تراکتورسازی سال گدشته ۶۰ میلیون دلار ارز وارد کشور شده است.

مصطفی وحیدزاده تصریح کرد: وزارت صمت و زیر مجموعه‌های آن در مباحث ارزی بیشتری همراهی را با تراکتورسازی دارد، اما متاسفانه نامه‌های ما در بروکراسی‌هایی بنام بانک مرکزی مسقوط می‌ماند و نمی‌تواند از ارزی که خود برای شور وارد کرده بهره‌مند شود.

دیگر خبرها

  • انسولین «نوومیکس» در داروخانه‌های خوزستان توزیع می شود
  • وزیر صمت: یک جهش اساسی امسال در کیفیت خودرو اتفاق می‌افتد
  • عرضه خودروهای وارداتی از ۱۶ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • تاکید وزیر صمت بر کیفیت تراکتور ایرانی
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب می‌زند
  • استفاده از مکمل‌های بهبود کیفیت سوخت به خودرو آسیب خودرو می‌زند
  • واردات گوشت گرم گوسفندی به استان یزد، همین هفته
  • ◄ لوازم یدکی ماکسیما اصل را از کجا تهیه کنیم؟
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید
  • کالا‌های وارداتی که دلارشان ارزان ماند؛ اما تورمشان قد کشید/ رانت ارزی به سود مردم یا وارداتچی ها؟