Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیلی با اشاره به شهدای انقلاب عنوان می کند:پیروزی این انقلاب حاصل خون شهدا می باشد وذخیره های این انقلاب شهدایی هستند که به امر ولی فقیه خود لبیک گفته....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۲۲۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید عبدالرضا هاشمی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به نقش شهید مطهری در پیشبرد اهداف الهی انقلاب اسلامی افزود: شهید مطهری ایده پرداز بزرگ انقلاب اسلامی در تمامی حوزه‌های علوم عقلی و نقلی بود و در یک کلام پاره تن و ثمره عمر با برکت حضرت امام (ره) محسوب می‌شد.

سید عبدالرضا هاشمی با بیان اینکه شهید مرتضی مطهری فردی آگاه به زمان و مسلط بر دسیسه‌های دشمنان اسلام بود اذعان کرد: این شهید والامقام کارگشایی قدر در پاسخگویی به شبهات معاندان نظام، شخصیتی انقلابی و مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود.

وی با اشاره به هدف از ترور شهید مرتضی مطهری به دست دشمنان انقلاب تصریح کرد: اقدامات شایسته‌ی این شهید والا مقام در عرصه‌های مختلف انقلاب و تفکرات ارزشمند آن برای حل مشکلات از دلایل اصلی ترور این شهید به دست گروه‌های تروریستی بود.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر گفت: علامه شهید مرتضی مطهری شخصیت عظیمی بود که توانست دیانت و معنویت را همراه با سیاست الهی مبتنی بر عقلانیت به خوبی تفسیر نماید و با زبان روز، معارف مکتبی اسلام ناب را به جامعه خصوصاً جوانان بشناساند.

کد خبر 6090992

دیگر خبرها

  • شهید مطهری مجاهدی در عرصه جهاد تبیین بود
  • آیا می شناسیدش؟
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • به حقوق قشر کارگر توجه شود
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • هدف از اعلام انقلاب فرهنگی اسلامی‌سازی دانشگاه‌ها بود