Web Analytics Made Easy - Statcounter

قم - ایرنا - جلسه هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری روز پنجشنبه در قم تشکیل شد که بر اساس مصوب جلسه امروز مقرر شد انتخابات میاندوره ای این مجلس همزمان....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۲۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری شنبه شب در دیدار با مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران اظهار داشت: جزیره خارگ یکی از کانون‌های مهم اقتصادی کشور و قلب تپنده صادرات نفت به شمار می‌رود.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه نگاه مسئولان به جزیره خارگ باید ویژه باشد، گفت: برخی از مطالبات مردم جزیره خارگ همچنان بر روی زمین مانده است که مدیران باید برای رفع آن اهتمام جدی بورزند.

رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه داشتن شهری زیبا و جذاب حق شهروندان است، گفت: بهبود سیمای جزیره خارگ با جدیت بیشتری در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه فرصت خدمت به مردم محدود است، افزود: انسان وقتی عهده دار مسئولیتی می‌شود باید برنامه ریزی هدفمند داشته باشد و اولویت‌ها را مشخص کند تا هنگامی که می‌خواهد مسئولیت را تحویل دهد اقداماتی که به سرانجام رسانده است برای مردم ملموس باشد.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه بهره‌مندی از از آب شرب سالم حق اهالی خارگ است، خاطر نشان کرد: تاکنون اراده جدی برای ساماندهی وضعیت آبرسانی، توزیع آب شرب و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ دیده نمی‌شود و امید می‌رود وزارت نفت و نیرو پای کار بیایند.

کد خبر 6077085

دیگر خبرها

  • درباره وضعیت بازار ارز، هفته‌ آینده حتما جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • قالیباف: درباره وضعیت بازار ارز، هفته آینده جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد
  • پیام نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری در پی عملیات غرورآفرین و مهم «وعده صادق»
  • عملیات سپاه پاسداران روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری بیانیه صادر کرد
  • عملیات سپاه، روح تازه‌ای در کالبد جبهه مقاومت دمید
  • مجلس خبرگان رهبری: وعده صادق روح تازه‌ای در جبهه مقاومت دمید
  • حمایت مجلس خبرگان از تنبیه اسرائیل توسط سپاه پاسداران
  • وضعیت آبرسانی و جمع آوری فاضلاب در جزیره خارگ به سرانجام برسد