Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایرنا - تهران - امضای قرارداد ساخت ٢هزار واگن قطار شهری بین وزارت کشور و سازمان گسترش.عکس: داوود توسلی*11*.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۴۵۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد

محمد مهدی اسماعیلی در گفتگو اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: اینکه چهره سال هنر انقلاب اسلامی، از چهره‌هایی هستند که شناخته شده اند، این نشان از این دارد که باید به سابقه توجه کرد. 

وی افزود: انتخاب استاد نجابتی به عنوان چهره سال ۱۴۰۲ هم به دلیل چند دهه کار مداوم، آثار ابتکاری و تلاش‌ها و مجاهدت‌های ایشان در مسیر انقلاب است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: هنرمند منتخب در چشم اهالی هنر جایگاه بالایی دارد که این جایگاه با کار مداوم و ممارست در خلق آثار به وجود آمده است. 

محمدمهدی اسماعیلی با اشاره به ایجاد بنیاد پویانمایی و مخالفت گروهی از ایجاد این ساختار جدید گفت: قرار است وزارت فرهنگ یک حوزه تنظیم گر، نظارتی و حامی پدید آورد که نیازمند یک جایگاه مترقی و ترفیع یافته است که بتواند این ماموریت به درستی انجام دهد. 

وی افزود: ما در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هیچ ساختار مستقلی برای پویانمایی نداشتیم و با پذیرفتن اقتضاعات جدید حکمرانی باید این کار صورت می‌گرفت، مثلا وقتی که یک پویانمایی سینمایی در داخل و خارج از کشور به نمایش درمی آید و افتخار بالایی کسب می‌کند، نشان دهنده این است که این بنیاد به افزایش این ظرفیت‌ها کمک کرده است.

دیگر خبرها

  • ساخت ۲ میلیون و ۵۱۸ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است
  • سفر رئیسی به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • سفر رئیس جمهور ایران به پاکستان نگاهی رو به جلو در گسترش روابط میان دو کشور است
  • نگرانی سازمان جهانی بهداشت از گسترش آنفلوآنزای پرندگان در بین انسان‌ها
  • ۶.۵ میلیون نفر در کشور مستاجر هستند/ تامین مسکن در اولویت دولت
  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • امضای قرارداد خرید بیش از ۴۵۰ دستگاه اتوبوس جدید برای مشهد
  • قطار ملی ساخت ایران به زودی وارد خطوط مترو می شود
  • تردید ستاره آرسنال: خبری از تمدید نیست
  • ورود واگن های وارداتی مترو امسال