Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@16:44:28 GMT

یک نماینده: در زمینه مدیریت بحران خلا قانونی داریم

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۸۴۹۲۸۱

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور شهردار تهران در صحن علنی مجلس و ارائه گزارش حادثه پلاسکو گفت: این گزارش به نکات بسیار....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد

با وجود بارش باران در تمام نقاط استان، تردد در همه محورهای مواصلاتی استان به صورت روان در حال انجام است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، در طی ماه‌های گذشته شاهد ورود سامانه‌های بارش‌زا در استان یزد و بسیاری از مناطق کشور هستیم، این بارش‌ها که عمدتاً به صورت رگبار هستند در مدت زمان کوتاه منجر به جاری شدن سیل و روان آب در مناطق می‌شوند؛ بارندگی‌های اخیر و سیل‌آسا نشان دادند که علاوه بر تغییر اقلیم و دوره‌های بازگشت بارشی، شاهد تغییر الگوی بارش‌ها هم هستیم، به این معنا که در دو منطقه نزدیک بهم با شرایط جغرافیایی نسبتاً یکسان شدت و میزان بارش‌ها به مقدار قابل توجهی متفاوت هستند.

بر این اساس ابوالفضل اسدی، کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان یزد با تاکید بر اینکه در ادامه برنامه‌ریزی‌ها الگوی بارش نیز در طراحی سازه‌ها مد نظر قرار می‌گیرد، اظهار کرد: جز منطقه خرانق که بارش فوق العاده و بالای ۳۰ میلی متری و چند نقطه محدود دیگر، همه ایستگاه‌های استان زیر ۲۰ میلی متر بارندگی را در ۲۴ ساعت بارندگی گزارش کردند.

وی افزود: الگوی بارش با شدت زیاد باعث شد تا آب گرفتگی در سطح شهر و نقاطی از استان صورت گیرد که این امر اهمیت در نظر گرفتن نوع و الگوی بارش را در مدیریت و کنترل آب‌های سطحی در هنگام بارش نشان می‌دهد.

کارشناس اداره کل مدیریت بحران استان یزد تاکید کرد: لازم است در ساخت و تقویت زیرساخت‌ها علاوه بر دوره بازگشت مقدار بارش؛ الگوی بارش نیز که به واسطه تغییر یا نوسان اقلیم در کشور و استان تغییر کرده در نظر گرفته شود زیرا بارندگی ده میلیمتر می‌تواند گاهی اثر بارندگی سی میلیمتر را داشته باشد و موجب خسارت می‌شود.

محمدعلی ملک‌زاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد نیز اظهار کرد: برخی از راه‌های فرعی و روستایی به خاطر باران و جاری شدن روان‌آب به صورت موقتی مسدود و پس از رفع خطر بازگشایی شد.

به گزارش ایمنا، مسیر جاده کنجکوه و میانکوه، محور خرانق – درند و جاده پرک به سمت سه چاهون از محورهایی بود که روز گذشته براثر جاری شدن سیل مسدود شده بود.

کد خبر 750286

دیگر خبرها

  • هشدار مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی برای تردد در محور خوسف_ قلعه زری
  • هشدار مدیریت بحران استانداری برای تردد در محور خوسف_قلعه زری
  • تخلیه آب از ۸۰ منزل در شهر اصفهان انجام شد
  • تمام محورهای مواصلاتی استان یزد باز است/ تغییر الگوهای بارشی در استان یزد
  • هشدار مدیریت بحران استانداری مرکزی
  • هشدار مهم مدیریت بحران استانداری
  • آخرین وضعیت بارش‌ها و سیلاب‌ها در اصفهان
  • ریزش کوه برخی مسیرهای مواصلاتی استان بوشهر را مسدود کرد
  • اولویت اصلی مجلس دوازدهم مدیریت بحران گرانی باشد
  • بحران کودک‌همسری در آمریکا