Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@12:49:21 GMT

عدالت در خدمت قدرت !

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ | کد خبر: ۱۱۸۵۰۹۴۳

طی روزهای اخیر و در پی صدور فرمان جنجالی ترامپ مبنی بر ممنوعیت ورود اتباع 7 کشور مسلمان ازجمله ایران به آمریکا، موجی از مخالفت‌ها در میان مردم و مسئولین....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۵۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود

رئیس شورای شهر قزوین گفت: در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شده و برای هنرمندان امتیازات ویژه در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، علی فرمانی شامگاه -چهارشنبه بیست‌ونهم فروردین- در جلسه علنی شورا که با دستور کار بررسی لوایح شهرداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: نهضت‌های خدمات‌رسانی در شهر قزوین توسط مجموعه مدیریت شهری باید ایجاد شود.

وی اضافه کرد: باید با همت، عزم و اراده جمعی در همه حوزه‌ها نهضت‌های خدمت‌رسانی را ایجاد کنیم و بر اساس آنها خدمات مناسب و قابل توجهی را به شهروندان ارائه کنیم، به عنوان نمونه می‌توانیم در هر فصل سال نهضت‌هایی از جمله عمرانی، مدیریت ترافیک و یا فعالیت‌های مختلف فرهنگی را آغاز کنیم.

رئیس پارلمان شهری قزوین همچنین با اشاره به موضوع واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه از سوی سازمان بهسازی و نوسازی شهرداری قزوین گفت: با توجه به رویکرد فرهنگی و مذهبی شورای ششم پیشنهاد می‌شود، ۱۰ درصد از غرفه‌های سعدالسلطنه در قالب مزایده با کاربری فرهنگی و مذهبی واگذار شود.

فرمانی افزود: با توجه به کمبود مراکز فروش اقلام مذهبی در شهر قزوین و ضرورت حمایت از فعالیت این بخش پیشنهاد می‌شود ۱۰ درصد از فضاها و غرفه‌های سعدالسلطنه با کاربری فرهنگی و مذهبی به فعالیت این عرصه و در قالب مزایده واگذار شود.

وی ادامه داد: واگذاری این غرفه‌ها می‌تواند در قالب مزایده و با قیمت کارشناسی و با رعایت آئین‌نامه صورت گیرد تا فعالان این عرصه در کنار کار فرهنگی در محیطی مناسب به کار و ارائه خدمات خود بپردازند.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین همچنین بر رعایت عدالت در واگذاری غرفه‌ها سعدالسلطنه تأکید کرد و گفت: با توجه به اقدامات خوب شورای ششم در این حوزه این غرفه‌ها بر اساس تشریفات قانونی مزایده واگذار می‌شود و همچنین برای هنرمندان و متخصصان رشته‌های هنری نیز در واگذاری‌ها امتیازات ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.

کد خبر 745593

دیگر خبرها

  • آخرین اخبار از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت
  • مرحله سوم سود سهام عدالت چه زمانی پرداخت می شود؟
  • فریاد عدالت‌خواهی «کن لوچ» در سینما
  • مرحله سوم سود سهام عدالت در راه است
  • در توزیع مصوبات سفر‌های هیات دولت به فارس عدالت رعایت شده است
  • در واگذاری غرفه‌های سعدالسلطنه عدالت رعایت شود
  • جاسوسی گسترده دولت لهستان با نرم افزار اسرائیلی پگاسوس
  • خبر مهم عشقی درباره زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • زمان پرداخت مرحله سوم سود سهام عدالت
  • سود سهام عدالت در این تاریخ واریز می‌شود