Web Analytics Made Easy - Statcounter

هپاتیت B و C می‌توانند از طریق استفاده از وسایل شخصی دیگران نیز سرایت کند. وسایل شخصی همچون مسواک، تیغ، قیچی ناخن، لیف حمام، سوزن‌ها و هر چیز دیگری که....

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۱۸۵۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی، امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جلسه پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی توقیفی در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی اظهار کرد: بحث پیگیری تعیین تکلیف خودروهای رسوبی وسایل نقلیه توقیفی به عنوان یک بخش از برنامه روزمره دستگاه قضائی و مجموعه‌های دخیل استان است.

وی در این راستا ادامه داد: این موضوع با وجود برگزاری جلسات و مصوبات، در مقام اجرا رضایت‌بخش نیست و همچنان وسایل نقلیه زیادی تعیین تکلیف نشده‌اند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: یکی از علت‌هایی که باعث انباشت خودرو در پارکینگ‌ها می‌شود، توقیف خودروها در قالب طرح‌های مختلف است که پیوست قضائی ندارند و بدون دستور دادستانی صورت می‌گیرد.

ح️سین مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هم در این جلسه اظهار کرد: بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های استان توقیف هستند که باید تعیین تکلیف شوند.

وی ادامه داد: باید در روند توقیف، انتقال و ترخیص وسایل نقلیه طبق بخشنامه رئیس قوه قضائیه اقدام شود.

کد خبر 751847

دیگر خبرها

  • روناک نون خ : یک جمله عجیب درباره ظاهرم دلم را شکست ... | در این مواقع چه واکنشی باید داشته باشیم؟
  • بیش از ۱۰ هزار خودرو در پارکینگ‌های آذربایجان‌غربی توقیف هستند
  • هرکسی عاشق ایران است، هرچه در توان دارد، برای جوانی جمعیت پای کار بیاورد /به دنبال این هستند که ما را زمین بزنند
  • پرواز در دنیای مد با جت شخصی شنل! (عکس)
  • استعدادیابی و تامین تجهیزات را در رأس کار قرار دادیم
  • واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند
  • خطر حمله قلبی در این بیماران بیشتر است
  • هزینه یک جت شخصی چقدر است؟
  • اگر بیش از حد به دیگران وابسته می شوید بخوانید
  • چرا برخی افراد سریع‌تر از دیگران می‌دوند؟